Ik heb gelezen op GoT dat het mogelijk is je bluetooth dongle te instaleren met een "native bluetooth driver van xp. Dit kon alleen als je SP2 hebt geinstalleerd.
Ik heb gister SP2 opnieuw op de computer gezet en heb geprobeerd mijn dongle te installeren maar hij kan geen driver vinden. Verder heb ik in het configuratiescherm geen tabblad "bluetooth-apparaten" staan! en dit zou wel moeten volgends de walktrough in een topic van GoTZodra de meegeleverde BT USB dongle software of een algemene BT software zoals BlueSoleil geinstalleerd is (dit is niet nodig bij Windows XP SP2. die heeft namelijk al een 'native' Bluetooth driver standaard in XP zitten) kan je de BT USB dongle in de USB poort pluggen en opzoek gaan naar je SonyEricsson K750. Zodra je PC de telefoon gevonden heeft, moet je een beveiligde verbinding tot stand brengen door middel van in beide apparaten de zelfde 4-cijferige pincode in te voeren. Als de telefoon en de PC 'gepaired' zijn, kan je de verbinding tot stand brengen. Bij deze is je telefoon draadloos aan je PC gekoppeld.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 160765 op 21-11-2005 17:36 . Reden: Qoute veranderd ]