Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SPV M3000 hoe werkt de orange world hack?

Pagina: 1
Acties:
  • 743 views sinds 30-01-2008

• mina_1985916
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-08-2023
Hi,
Ik heb gister mijn SPV M3000 binnen en ik heb gelijk orange world aangevraagd. Maar hoe zit het nou met die HACK??? zodat je limiet niet meer 2 MB is maar onbeperkt.

Alleen ik weet niet hoe? staat mischien in een ander topic maar de datums zijn allemaal zo oud dus ik weet niet of die hack nog werkt die er staat. Dus als iemand weet hoe het moet graag reageren.

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 18:06
gebruik de search functie, het werkt nog steeds (beide, zowel de search functie als de 'hack')

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• mina_1985916
Bedankt voor je reactie. Maar ikheb al gezocht maar ik kon niets vinden voor de spvm3000 vandaar dat ik het gewoon vraag. mischien dat ik fout zoek maar ik kan het niet vinden :( mischien iemand wel? ik zou het wel waarderen.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dit topic is voor Orange World:

[rml][ GPRS] Orange World[/rml]

Hier staat de hack in, weet zo niet uit m'n hoofd precies waar. Het enige dat je hoefde te doen was de proxy omwisselen of iets dergelijks en was niet afhankelijk van je type toestel.

[ Voor 10% gewijzigd door Eggy op 21-11-2005 15:18 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11 22:28

PnD

like in Pinda ^_^

http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/

Denk niet dat deze vraag een nieuw topic nodig had..

• mina_1985916
Ik heb die proxy ingesteld en ik heb internet maar is er een manier om te controleren of ik wel echt via de proxy ga om niet een dikke rekening te krijgen ( op de site van orange kan ik nog niet kijken want ik ben een nieuwe klant ) is er een ander manier?

• Fotograaf2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07-2024
Je kunt het controleren door eerst op je normale computer je dataverbruik op Orange.nl (Mijn Orange....ff inloggen en gaan met die banaan) bekijkt en noteerd. Daarna zet je je instelling op je nieuwe Orange World Crack (of Hack, zo heb ik 'm voor het gemak genoemd...ik weet het, het is niet een echte hack but who !@## Cares). Als je na een pagina geopend te hebben (die normaal betaald zou zijn) en een verhoging van je data gebruik hebt, weet je of het werkt.

Houdt er wel rekening mee dat MSN en Email wel betaald dient te worden dmv datagebruik....(dat hebben ze op een of andere manier via een andere poort oid laten lopen).

Het is alleen wachten totdat Orange Nederland die poort dichtgooit op een of andere manier......

Ik gebruik de Hacks op zowel mijn SPV C-500 als ook op mijn nieuwe SPV M3000 (It works flawless :P).

Verwijderd

Hoe en waar stel ik dat nu in? Op m'n C500 was het een eitje maar op mijn m3000 kan ik het niet vinden!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik doe deze op slot. Niet omdat het veranderen van de instellingen illegaal is, maar omdat de instellingen in andere topics waaronder het genoemde topic [rml][ GPRS] Orange World[/rml] al beschreven staan. Verder kunnen toestelspecifieke vragen in de toestelspecifieke topics :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.