Toon posts:

Mediaplayer 10 en CD's branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
even een brandende vraag, ik ben voor iemand wat brandproblemen op aan het lossen met windows media player 10, ikzelf had al nero aangeraden maar daarbij worden de bestanden niet herkent. zijn muziekbestanden gedownload met mediaplayer 10 zelf en worden in nero als beveiligd gezien.
nou wou ik die branden met mp10 maar dan zegt hij dat hij geen recorder heeft gevonden. heb de mogelijkheden die op de microsoft site gevonden konden worden geprobeerd maar geen resultaat. Zelfs een andere brander inbouwen werkte niet. weet iemand hier die dit probleem kent en het op kan lossen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Wat voor een extensie heeft dat muziekbestand :? Misschien kan je het wel branden dmv slepen naar de recorder (file selecteren in verkenner -> slepen naar brander)
En moet je niet zelf eerst een recorder zoeken/aangeven in WMP10 om dan te kunnen branden?

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
het betreft gewoon een wma bestand. en direct naar de brander sturen heeft ook geen resultaat, geefteen beveiligingsfout

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Probeer je gewoon de bestanden te branden, of probeer je het als een audio CD te branden (die dus af te spelen is in normale CD spelers)? Lukt het wel andere bestanden te branden (dus bijvoorbeeld wav of mp3's) met WMP ? Het is namelijk goed mogelijk dat wat Nero zegt klopt (dus dat de bestanden beveiligd zijn met DRM) en dus niet als audio CD te branden zijn :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
wma is op geen enkele manier te branden, en heb geen recorder in wmp10 althans dat zegt ie.. is er wel,, die wil ik graag zichtbaar hebben. en in nero kan ik alles brandne op wma na

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hoe je het voor elkaar krijgt dat die recorder weer in windows media player wordt gezien?

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:51
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:49:
wma is op geen enkele manier te branden, en heb geen recorder in wmp10 althans dat zegt ie.. is er wel,, die wil ik graag zichtbaar hebben. en in nero kan ik alles brandne op wma na
Als je nero6 gebruikt moet je de WMA plugin downloaden van hun site. Deze is gratis en kan je zo in nero wma branden.. Met een beetje googlen had je dit gelijk kunnen vinden. :Y)

*Klik*

Verwijderd

Topicstarter
hartstikke bedankt maar helaas al geprobeerd :9

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:51
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:46:
hartstikke bedankt maar helaas al geprobeerd :9
Wat is dan de precieze foutmelding? Krijg je een foutmelding in nero? In WMP10 kan je bij opties en dan bij het tab-blad devices de eigenschappen van je drives bekijken, misschien dat WMP10 dan wel wil branden?

Heb je ASPI drivers geinstalleerd? Wel raar dat nero met die plugin niet wma wil branden.. |:(

Verwijderd

Topicstarter
bij wmplayer ziet hij het alleen als lezer en in nero kan ik niks met wma.... zou dat met die aspi drivers te maken hebben? ik heb ze iniedergeval alvast gevonden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 13:05 ]

Pagina: 1