[HTS] Harman Kardon

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008

• CyberThug
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:08

CyberThug

Formatting C: 1%

Topicstarter
Ik ziet er al geruime tijd over te denken een, voor Harman Kardon begrippen relatief goedkope, HTS van Harman Kardon aan te schaffen. Ik zit te denken aan de CinePower: http://www.kelkoo.nl/b/a/ps_14149003/126701.html.

Dit klinkt mij toch iets beter dan andere sets. Ik ben eigenlijk benieuwd naar ervaringen van mede-Tweakers?

Nog even een bij-vraag: Volgens mij zag ik pas op tv een reclame over een Harman Kardon set. Weet iemand bij welke winkel dit was?

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08-2025
Onwijs goed set. ik heb hem zelf ook.
Klinkt veel beter dan die standaard setjes van jvc, philips.

Zeker doen.

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
CyberThug schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:47:
Ik ziet er al geruime tijd over te denken een, voor Harman Kardon begrippen relatief goedkope, HTS van Harman Kardon aan te schaffen. Ik zit te denken aan de CinePower: http://www.kelkoo.nl/b/a/ps_14149003/126701.html.

Dit klinkt mij toch iets beter dan andere sets. Ik ben eigenlijk benieuwd naar ervaringen van mede-Tweakers?

Nog even een bij-vraag: Volgens mij zag ik pas op tv een reclame over een Harman Kardon set. Weet iemand bij welke winkel dit was?
Ik dacht er gelijk aan toen ik je topic las, maar volgens mijn was t de BCC met die reclame van tuner en boxen-set voor iets van 600 euri ofzo

edit: opgezocht voor je:

Afbeeldingslocatie: http://www.bcc.nl/data/images/719/210385/28533.jpg
(zoeken naar HARMAN KARDON BROADWAY)

[ Voor 10% gewijzigd door MenaceD op 21-11-2005 10:02 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:13

Exirion

Gadgetfetisjist

CyberThug schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:47:
Expert ofzo?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• CyberThug

CyberThug

Topicstarter
Ik dacht er gelijk aan toen ik je topic las, maar volgens mijn was t de BCC met die reclame van tuner en boxen-set voor iets van 600 euri ofzo
Ja, ik dacht zelf ook BCC. Maar ik kan er niets over terugvinden op hun site? Daardoor begin ik te twijfelen...

Update: gevonden! Tnx voor het opzoeken, MenaceD!

[ Voor 9% gewijzigd door CyberThug op 21-11-2005 10:03 ]

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
CyberThug schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:00:
[...]

Ja, ik dacht zelf ook BCC. Maar ik kan er niets over terugvinden op hun site? Daardoor begin ik te twijfelen...
zie mijn post ^
Ik denk dat je de bedoelde

• CyberThug

CyberThug

Topicstarter
MenaceD schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:02:
[...]

zie mijn post ^
Ik denk dat je de bedoelde
Klopt, die was het, nogmaals tnx. Maar ik zie dat er geen DVD speler bijzit. Ik denk dat ik dan toch voor de, iets duurdere, cinepower ga.

Iemand ervaring met de cinepower of cinesix HT set van HK?

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08-2025
de cinepower heeft de HK HKTS 7 speakers er bij. deze klinken een stuk beter als die JBL's

Je kan altijd even gaan luisteren bij de media markt. deze heeft deze setjes staan.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:04

JvS

Ik heb hem zelf ook

zie policy: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

altijd eerst zelf luisteren, dan vragen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.