Toon posts:

[asp]Venster sluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eeey

Ik heb even een snel vraagje waar ik niet uitkom.Ik wil moet voor school nog steeds die site maken en nu willen ze dat wanner je een venster gaat sluiten dat er een waarschuwing komt.
Het zelfde idee als je goed telebankieren bij Rabobank.
Iemand enig idee....?

Alvast bedankt

Gr Vroem

Verwijderd

Met javascript? Bekijk de source van die pagina eens :).

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 16:41

CmdrKeen

Krentenboltosti

Javascript onUnload, maar met ASP niet mogelijk want dat is serverside en niet clientside zoals Javascript. Laat je niet misleiden door session.onend, dat is _niet_ hetzelfde als het venster sluiten.

Verder: lees aub even de FAQ van dit forum en pas je openingspost aan, anders ben ik bang dat je topic geen lang leven beschoren is.

Bloed, zweet & koffie

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Beetje easy om die vraag hier te dumpen natuurlijk. Zo moeilijk kan dit toch niet zijn? :?

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:57

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Lees P&W Beleid eens door. Je topic start mist een heleboel dingen. Daarnaast is dit logischerwijs ook meer een clientside probleem en dat los je over het algemeen niet op met je serverside taal (clinetside javascript hoort daarnaast ook nog eens in webdesign&graphics).

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.