Op mijn TV-kaart zit een connector waarmee je het geluid 'rechtstreeks' naar de geluidskaart kunt sturen, zonder een kabeltje buiten de machine bedoel ik dan. Het geluid gaat 'rechtstreeks' met zo'n kabeltje als je ook van je CD-speler naar de geluidskaart kunt sturen. Toen ik een soundblaster gebruikte kon ik de AUX connector op de geluidskaart gebruiken om het geluid van de TV-kaart naar de geluidskaart te sturen.
Nu heb ik een nieuw moederbord en wil de onboard sound gebruiken. Op het moederbord zit echter niet een AUX connector, maar wel een soortgelijk CD-in stekkertje.
Zou ik gewoon deze CD-in kunnen gebruiken voor het geluid van de TV-kaart?
Is het mogelijk om twee geluidsbronnen op één CD-in aan te sluiten, zonder dat dit ten koste gaat van geluidskwaliteit natuurlijk.
Nu heb ik een nieuw moederbord en wil de onboard sound gebruiken. Op het moederbord zit echter niet een AUX connector, maar wel een soortgelijk CD-in stekkertje.
Zou ik gewoon deze CD-in kunnen gebruiken voor het geluid van de TV-kaart?
Is het mogelijk om twee geluidsbronnen op één CD-in aan te sluiten, zonder dat dit ten koste gaat van geluidskwaliteit natuurlijk.