Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:19
-Inleiding-
Ik heb ongeveer een jaar terug de packard bell pocket gear 3025 gekocht via marktplaats.
Vervolgens heb ik hier zelf nog een rikaline x-5 gps en 512 mb sd bij gekocht.
Alles werkte verder prima, tot voor kort...
De laatste 2 maanden heeft ie namelijk vaak last van opstart problemen. Dan moet ie bijvoorbeeld weer ge-hardreset worden voordat ie werkte.
Nu heeft een pocket pc rom geheugen, waar hij een backup van windows opslaat (voor als ik hard reset, dan zet ie de rom windows in het ram windows)
Daarnaast is er 32 mb van dit rom geheugen beschikbaar voor data opslag.

-Probleem-
Het viel mij op dat de 32 mb voor data opslag al een beetje corrupted was hier en daar. (bestandsnamen die uit blokjes bestonden, en niet verwijderbaar zijn)
Nu is het momenteel zover, dat zelfs via een hard reset de pocket pc niet meer opstart. Soms krijg ik nog even het eerste resetting schermpje, maar meer vaak ook niet.
Hij hangt nu ook al aan de stroom, maar het oplaad lichtje brand niet.
Toch denk ik niet dat het aan het stroom ligt, want ik heb nu 30 x een hard reset gedaan waarvan ik toch minstens 20 keer het eerste schermpje kreeg.
Hij zit uit de garantie, dus daar zal ik weinig meer mee kunnen.

Weet dat er hier iemand het probleem herkend, en/of mij een oplossing kan geven?

*Dit is mijn eerste topic hier op got, als ik fouten gemaakt heb, dan bied ik hierbij alvast mijn excuses aan.

EDIT: Ik heb hem zojuist open geschroeft, en als ik wat friemel aan de accu, krijg ik toch dat het oplaad lichtje zo nu en dan even oplicht.. he tzou dus aan deze aansluiting kunnen liggen.
Ik post wel weer, zodra ik meer weet.
EDIT2: Dat met die accu ligt hem denk ik toch aan het feit dat ie probeert te hardresetten aangezien hij even los staat van alle stroom... In dat geval ben ik dus nog niks verder

[ Voor 14% gewijzigd door warcow op 21-11-2005 01:06 ]

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:19
*subtiel kickje*
heb nu onderstaande naar packard bell gemaild. Misschien dat ze het lezen, en heel misschien doen ze er ook nog wat mee... :)

Ik heb meer dan 2 jaar terug een pocket gear 3025 gekocht, en deze heb ik tot 2 maand terug met veel plezier gebruikt.
De laatste tijd had ik echter veel last van opstart problemen, en moest ik veel hard resetten.
Ook viel het me op dat het rom gedeelte (my flash disk) waar dus mijn vaste bestanden staan, enkele fouten gaf. (bestandsnamen die uit blokjes bestaan e.d.)
Nu is het zo erg dat ik er helemaal niks mee kan. Ik krijg soms nog het schermpje van resetting na een hard reset, maar verder doet ie dan helemaal niks meer.
Ik gok dat of het rom gedeelte of de accu niet goed meer werkt.
Is het mogelijk om hier een oplossing voor te vinden. (is het mogelijk om zelf de rom opnieuw te flashen, of een accu bijbestellen?)

Het zou mooi zijn als we hier een oplossing voor kunnen vinden, want ik heb er veel plezier aan gehad, en het zou zonde zijn als ik nu dit dure apparaat moet weggooien.

Mvg, Hendrik

EDIT:
Mocht iemand ooit deze onzin nog lezen:
Het probleem zat hem toch in de lader van mijn pocket pc, hierdoor deed ie zo nu en dan ook raar, omdat de accu kennelijk bijna leeg was.
Ik laad hem nu gewoon maar op met mijn auto adaptor, en sindsdien werkt ie weer lekker ;)

[ Voor 12% gewijzigd door warcow op 03-01-2006 00:58 ]