Ik heb een probleem met mijn webserver. Als ik naar mijn site ga dan is er niets aan de hand.. totdat ik een subdirectory in ga. Als ik achter de URL geen slash zet dan begint hij te spugen en wordt ik geredirect naar mircosoft.com (gebruik mozilla, maar goed).
Ja natuurlijk is het logisch om te zeggen van "ja dat zet je er toch een slash achter"... maar nu begint het probleem. Ik moet een script draaien wat mij dus ook moet doorlinken, maar dat gaat niet. De programeurs van het script zijn zelf denk vergeten er een slash achter te zetten, want nu kom ik elke keer uit op microsoft.com .
Een raar probleem.. maar ik denk dat iemand hier het vast wel weet.
alvast bedankt
En mocht je meer informatie m.b.t. server eigenschappen ed. dan hoor ik het wel.
Ja natuurlijk is het logisch om te zeggen van "ja dat zet je er toch een slash achter"... maar nu begint het probleem. Ik moet een script draaien wat mij dus ook moet doorlinken, maar dat gaat niet. De programeurs van het script zijn zelf denk vergeten er een slash achter te zetten, want nu kom ik elke keer uit op microsoft.com .
Een raar probleem.. maar ik denk dat iemand hier het vast wel weet.
alvast bedankt
En mocht je meer informatie m.b.t. server eigenschappen ed. dan hoor ik het wel.
het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit