XP staat al zeker een jaar geinstalleerd hier, maar tot mijn verbazing kan ik bij "deze computer" -> eigenschappen geen systeemherstel meer vinden.
Ik heb hier gezocht en dit gevonden [rml][ XP] Systeemherstel is weg![/rml] maar wat daar staat werkt bij mij niet.
Deze sleutels
Als ik dit:
C:\Windows\System32\restore\rstrui.exe
in uitvoeren gooi krijg ik de melding dat systeemherstel door het groepsbeleid is uitgeschakeld etc....
Ik heb doordat windows er al zolang opstaat al behoorlijk veel verschillende programmaatjes geinstalleerd gehad, maar wil eigenlijk geen nieuwe install doen.
Iemand?
Ik heb hier gezocht en dit gevonden [rml][ XP] Systeemherstel is weg![/rml] maar wat daar staat werkt bij mij niet.
Deze sleutels
bestaan bij mij niet, ik heb geen Group Policy Objects alleen Group Policy.[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Group Policy Objects\LocalMachine\Software\Policies\Microsoft\
Windows NT\SystemRestore]
"DisableSR"=dword:00000000
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Group Policy Objects\LocalMachine\Software\Policies\Microsoft\
Windows NT\SystemRestore]
"DisableConfig"=dword:00000000
Als ik dit:
C:\Windows\System32\restore\rstrui.exe
in uitvoeren gooi krijg ik de melding dat systeemherstel door het groepsbeleid is uitgeschakeld etc....
Ik heb doordat windows er al zolang opstaat al behoorlijk veel verschillende programmaatjes geinstalleerd gehad, maar wil eigenlijk geen nieuwe install doen.
Iemand?