Ik heb zonet een nieuwe hotmail account aangemaakt, maar nu blijkt dat je bij de gratis versies geen gebruik meer kunt maken van outlook express. Dat kon ik met mijn oude account nog wel. Dus ging ik wat zoeken op google & dit forum, maar ik kon geen recente posts vinden over het lezen van Mails offline. Nu is mijn vraag, weet iemand een programma waar ik nu nog wel mijn hotmail op kan lezen?
dmv POP3 zoals dit en die in je mail-client zetten?
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
gmail nemen, daar kan het wel bij
PSN: djmurcielago
Dat heb ik nu geprobeert, maar het wil niet echt lukken. Ik krijg de melding:DaFeliX schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:48:
dmv POP3 zoals dit en die in je mail-client zetten?
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'Hotmail (1)', Server: '127.0.0.1', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
ReX_NL als je wilt kan ik je wel een GMail account aanbieden.
Ook gratis, grotere storage en standaard wel de mogelijkheid om via POP3 je mail op te halen (Secure POP3 zelfs).
Ook gratis, grotere storage en standaard wel de mogelijkheid om via POP3 je mail op te halen (Secure POP3 zelfs).
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Ok, als je dat voor me zou willen doen zou ik het heel aardig van je vinden. Moet je wat gegevens van me weten?THW Arie schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:06:
ReX_NL als je wilt kan ik je wel een GMail account aanbieden.
Stuur me even een mailtje, m'n adres staat in m'n profiel THW Arie
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Helder toch? dit heeft (inmiddels ook) niets (meer) met Office te makenPlease Note: Microsoft has recently decided that only paying members and existing 'valued' members will be able access Hotmail using outside services such as Hotmail Popper. Hotmail Popper will continue working with a "Hotmail Plus" (or equivalent MSN) account. It will also continue working if you have an older Hotmail account that Microsoft considers a 'valued' account.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()