beste forum leden
Sinds gisteren heb ik een probleem met het opstarten van mijn PC.
wanneer ik mezelf aanmeld start windows gewoon op zoals normaal,
behalve de taakbalk hij is wel zichtbaar maar rechtsonderaan de programma's die normaal gesproken
daar staan weergegeven indien actief, blijven weg.
als ik met mijn cursor over de taakbalk ga verschijnt het zandlopertje en kan ik oa. niet menu start gebruiken.
ik heb mijn computer opnieuw opgestart in veilige modus maar op de een of andere manier kan ik systeemherstel niet gebruiken.
een tijd geleden had ik een zelfde soort probleem maar toen was mijn hele taakbalk weg
toen heb ik via start»uitvoeren en toen een code systeemherstel gestart
mischien is dit de reden dat de snelkoppeling naar systeemherstel nu niet meer werkt
het bestand dat constant vastloopt is explorer.exe en ik neem aan dat dit te maken heeft met mijn taakbalk..
mijn vraag is: Hoe krijg ik nu toch systeemherstel gestart?
en hoe voorkom ik herhaling
alvast bedankt!
groeten, Bas
Sinds gisteren heb ik een probleem met het opstarten van mijn PC.
wanneer ik mezelf aanmeld start windows gewoon op zoals normaal,
behalve de taakbalk hij is wel zichtbaar maar rechtsonderaan de programma's die normaal gesproken
daar staan weergegeven indien actief, blijven weg.
als ik met mijn cursor over de taakbalk ga verschijnt het zandlopertje en kan ik oa. niet menu start gebruiken.
ik heb mijn computer opnieuw opgestart in veilige modus maar op de een of andere manier kan ik systeemherstel niet gebruiken.
een tijd geleden had ik een zelfde soort probleem maar toen was mijn hele taakbalk weg
toen heb ik via start»uitvoeren en toen een code systeemherstel gestart
mischien is dit de reden dat de snelkoppeling naar systeemherstel nu niet meer werkt
het bestand dat constant vastloopt is explorer.exe en ik neem aan dat dit te maken heeft met mijn taakbalk..
mijn vraag is: Hoe krijg ik nu toch systeemherstel gestart?
en hoe voorkom ik herhaling
alvast bedankt!
groeten, Bas