aankoop van een nieuwe dslr

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:56
Ik zit te denken om een dslr te kopen maar ik zie door de bomen het (beruchte) bos niet meer.
Ik heb aardig wat rond gekeken hier op het forum en verder op het internet.
Maar ik zit nog te twijfelen tussen een cannon 350d/20d of een nikon 70d, het verschil tussen een 8,2Mpixel en een 6,1Mpixel.Is er een groot verschil te zien tussen deze 2 op een foto .
Als extra zoom lens van 200/300 mm max wat kan ik het beste nemen een orginele, sigma of een tameron

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kijk rustig in de diverse topics rond, want je zit blijkbaar met genoeg vragen die daar toch echt beantwoord zijn. Acht of zes megapixel maakt weinig tot niets uit, er zijn veel belangrijkere verschillen tussen bijvoorbeeld 300d en 350d/20d, zoals hoeveelheid ruis, features en body (350d is vrij klein en 20d is lekker robuust).

Welke budget telelens is het meest besproken onderwerp in Centraal objectieven-topic V5.0

Succes met kiezen. :) Kies ook niet zonder dat je de camera's welke je interessant vind eens vastgehouden hebt in de winkel. :)

{signature}

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

Zoefff

❤ 

We hebben een aantal mooie topics waar dit soort vragen centraal staan. Bijvoorbeeld 'prosumer' of dSLR ? en [rml][ discussie] budget / start-dSLR, welke te kiezen?[/rml] . Probeer daar je vraag eens te stellen, maar wees wel duidelijk. Wat zijn je wensen, wat heb je zelf al opgezocht, wat vind je de voor en nadelen van de camera's waartussen je nu twijfelt, etc.

En nog een tip van mij: Probeer niet de camera te vinden die op dit moment het beste is, maar probeer de camera te vinden die het beste op jouw wensen aansluit :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.