[OE6] Afbeeldingen verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07-2025
Beste tweakers,

De afbeeldingen in Outlook Express 6 verdwijnen steeds. Dit is niet het standaart probleem van blocked attachments van 2002/2003/XP of security settings van 5 en 6, want dat heb ik allemaal al uitgezocht mbv de FAQ SA

Het probleem is als volgt: Als ik outlook 6 opstart en een mailtje selecteer met plaatjes dan zie ik die gewoon. Maar zodra ik een ander mailtje selecteer, en weer terug ga naar het eerste mailtje, dan zijn de afbeeldingen verdwenen. Deze kan ik alleen terug krijgen door outlook opnieuw op te starten. Dit gebeurt niet alleen bij foto's die er als attachment bij zitten, maar ook met nieuwsbrieven waar plaatjes in zijn verwerkt.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Bij voorbaat dank voor de reacties.

btw, Laat het me weten als de informatie onvolledig is.

- Specs -

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Opties-> Beveiliging

Afbeeldingen download: uitvinken: Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML-e-mail blokkeren.

offtopic:
Waarom het Link naar de SA-Faq, en dan in OFF posten? Outlook Express wordt nogsteeds met Windows geleverd, en niet met Office, da's Outlook

[ Voor 4% gewijzigd door RaZ op 20-11-2005 20:32 ]

Ey!! Macarena \o/

• Viper7
RaZ schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:30:
Opties-> Beveiliging

Afbeeldingen download: uitvinken: Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML-e-mail blokkeren.

offtopic:
Waarom het Link naar de SA-Faq, en dan in OFF posten? Outlook Express wordt nogsteeds met Windows geleverd, en niet met Office, da's Outlook
Bedankt voor je reactie.

Die mogelijkheden die jij noemt heb ik niet staan onder opties-beveiliging :? Heb je het ook over Outlook Express 6.0 ?

Mijn excuses voor het posten in het verkeerde forum.

- Specs -

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Outlook Express 6.00.2900.2180 om precies te zijn (XP Home SP2)

Ey!! Macarena \o/

• Viper7
RaZ schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:48:
Outlook Express 6.00.2900.2180 om precies te zijn (XP Home SP2)
Ik had alleen SP1 en dan zit die optie er niet bij. Ik heb nu SP2 en nu heb ik ook die optie idd en t werkt. Nu maar hopen dat het hiermee is opgelost. Hartstikke bedankt voor je hulp!

- Specs -