Allereerst mijn excuses dat ik de scores niet eerder bekend heb gemaakt. Maar als je ze toch wil weten, zal ik in dit topic even uitleggen hoe je dat kunt doen. Ik heb nl. een account geopend bij Gmail, en daar de scores naartoe gemaild. Het is een beetje een ingewikkelde procedure, maar je zou binnen 5 minuten je score moeten kunnen hebben.
/me , organisator van 2D-contest v6: Ontwerp een website.
- Stap 1: surf naar gmail.com.
- Stap 2: vul in bij 'gebruikersnaam' gotcontest of gotcontest@gmail.com.
- Stap 3: vul in bij 'wachtwoord' tweedee
- Stap 4: open het bericht 'Welke letter heb ik?'. Ik heb namelijk alle inzendingen in 1 PDF gezet, en ze van een letter voorzien. Zo zouden ze allemaal anoniem zijn.
- Stap 5: download de bijlage, zoek jouw inzending op, kijk welke letter je hebt
- Stap 6: open het bericht 'Hoe zijn de scores verdeeld?'. Je kunt nu je letter (of die van een andere deelnemer) opzoeken.
/me , organisator van 2D-contest v6: Ontwerp een website.
offtopic:
MET DANK AAN MOPHOR, HIJ HAD GELUKKIG DE BESTANDEN NOG OP ZIJN COMPUTER. IK NIET, WANT MIJN SYSTEEM IS GECRASHT.
Ik heb een nieuw topic geopend voor de scores, zodat alle deelnemers weten dat de uitslag er is. Als ik het in het bestaande topic zou posten, zouden er misschien mensen zijn die hem misten..
De mensen die nog geen Gmail hebben, maar wel willen kunnen zichzelf trouwens uitnodigen..
MET DANK AAN MOPHOR, HIJ HAD GELUKKIG DE BESTANDEN NOG OP ZIJN COMPUTER. IK NIET, WANT MIJN SYSTEEM IS GECRASHT.
Ik heb een nieuw topic geopend voor de scores, zodat alle deelnemers weten dat de uitslag er is. Als ik het in het bestaande topic zou posten, zouden er misschien mensen zijn die hem misten..
De mensen die nog geen Gmail hebben, maar wel willen kunnen zichzelf trouwens uitnodigen..
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 20:28 ]