Toon posts:

17" lcd scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wou eens weten of dit de moeite waard is om te kopen, binnekort weer nieuwe lcd schermen van medion

max resolutie 1280x1024
standaard reactietijd 8ms
universele netvoeding (AC 100-240v / 50-60Hz)
..
voor €200
Ik zit nu nog met een philips 107s die al redelijk oud is, dus wat zijn de voor en nadelen van dat lcd scherm ?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:24

PD2JK

ouwe meuk is leuk

binnekort weer nieuwe lcd schermen van medion
dus wat zijn de voor en nadelen van dat lcd scherm ?
Dat kunnen wij dan niet weten, toch? Aangezien het scherm nog niet uit is.... ;)

Toen waren beige computers heel gewoon.

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Als je het typenummer weet dan kan je een "preview" opzoeken op het internet.

[ Voor 16% gewijzigd door vleppyniles op 20-11-2005 19:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
het verschil tussen een crt(4 jaar oud) met een lcd met ong die specs dan

• MrBrickALot
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:48
Over dat scherm valt nog weinig te zeggen. Ik heb zelf een medion 19' 8ms en daar ben ik zeer tevreden over. Ik kan er goed films op kijken en draai hem constand op de max resolutie. Top scherm!

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-05 20:35
Die nieuwe 17" medion is waarschijnlijk een TN.
Dat houd in dat ie redelijk snel is en dat gamen voor de meeste mensen wel zal lukken, maar de inkijkheok is een beetje aan de kleine kant bij dat soort schermen.(denk aan zwart beeld als je van onder er op kijkt.)
De voordelen van een LCD zijn: energieverbuik, formaat, rust voor de ogen(als je de helderheid niet te hoog zet), en de afwezigheid van weerspiegeling.
Hier kan je globaal de verschillen zien tussen een 8ms TN LCD monitor en een CRT.
Je kunt er ook andere monitoren in kiezen om mee te vergelijken, en je kan kiezen waarin je wilt vergelijken.

[ Voor 32% gewijzigd door n-i-x op 20-11-2005 23:52 ]

Pagina: 1