Ik ben opzoek naar een lcd tv voor in me nieuwe huis. Hier wil ik een htpc op aansluiten om dvd's op te kijken (upscalen). Eigenlijk ook gaan gebruiken ter vervangen van mijn huidige monitor. Dus gewoon op internetten en eventueel gamen. De tv moet dus wel een redelijke responsetijd hebben zodat er geen ghoasting onstaat. Heb ongeveer 2250 euro ervoor over. Groote maakt niet zo gek veel uit. Liefst 40 inch natuurlijk maar eventueel iets kleiner om daardoor een beter scherm te kunnen kopen zou ook een optie zijn.
Nou heb ik al zoveel tv's gezien dat ik een beetje verdwaalt ben. Samsung en Sony's komen bijv. goed uit de bus kwa beeld. Ik moet wel aansluitingen genoeg hebben op de tv. Dus naast de pc wil ik eventueel ook nog component gebruiken voor een xbox360 en ook nog in de toekomst een hd speler eraan kunnen hangen. Maar zijn er bijv. ook problemen bij bepaalde uitgangen van bepaalde tv's waar ik hier en daar wat dingen over lees.
Iemand die me nog wat extra advies kan geven buiten het met je eigen ogen bekijken
. Je neemt nml niet zo eenvoudig een hele htpc kast mee om op een tv aan te sluiten in een zaak.
Nou heb ik al zoveel tv's gezien dat ik een beetje verdwaalt ben. Samsung en Sony's komen bijv. goed uit de bus kwa beeld. Ik moet wel aansluitingen genoeg hebben op de tv. Dus naast de pc wil ik eventueel ook nog component gebruiken voor een xbox360 en ook nog in de toekomst een hd speler eraan kunnen hangen. Maar zijn er bijv. ook problemen bij bepaalde uitgangen van bepaalde tv's waar ik hier en daar wat dingen over lees.
Iemand die me nog wat extra advies kan geven buiten het met je eigen ogen bekijken