Toon posts:

speedtouch 580

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist bij iemand geprobeerd draadloos internet te krijgen door middel van de speedtouch 580 van Thomson, maar het enige wat er gebeurt is het knipperen van het ethernet lampje zonder dat daar een kabel in zit. Alleen de stroomtoevoer zat erin. Als ik door middel van USB een upgrade probeer uit te voeren zegt hij dat de 580 in kernelmodus is.?? Kan iemand helpen?

• Tropos
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Yep, modem start niet goed op. De reden is volgens mij dat er ergens wat reststroom in het modem is achtergebleven en ie daarom niet door zijn Power On Self Test komt. Zet het modem uit, druk de knop voorop een aantal keer achter elkaar in en zet het modem weer terug aan. Doet ie het dan nog niet, zet het modem dan een half uurtje uit. Doet ie het dan nog niet, dan zou ik de leverancier bellen en een omruil aanvragen, indien je binnen garantie zit.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 08:36
pas ook gehad bij het proberen te upgraden van de 580. Bleef na reboot het ethernet ledje ook alleen maar knipperen. Modem 5 minuten van de stroom af en weer aanzetten en hij boot weer.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja dat trucje van 5min van de stroom af (dus niet uitzetten, echt stroom eraf) ken ik ook als oplossing voor dit probleem (power brandt, ethernet knippert regelmatig).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp