Ik heb hier weer een vreemd probleem, vanaf thuis kan ik met remote desktop alle pc's op m'n werk benaderen. Pasgeleden is er een nieuw systeem geinstalleerd (op m'n werk) met MediaCenter Edition 2005, met een paar fixes heb ik deze op het domein daar kunnen gooien. Alles ingesteld voor RemoteDesktop (inschakelen + gebruikers selecteren + in MCE de optie RD ingeschakeld). Alleen als ik nu inlog van thuis krijg ik het inlogscherm gewoon wel te zien, ik voer m'n wachtwoord in en daarna blijft het inlogschermpje grijs. Als ik RD dan afsluit en opnieuw probeer te connecten kan dan niet meer.
Als ik dan naar m'n werk ga om te kijken wat er aan de hand is, staat de PC wel aan alleen krijg geen beeld meer, restart is dan noodzakelijk
.
Ik heb al gezocht op google en hier op dit forum, maar er is niets over te vinden!
Als ik dan naar m'n werk ga om te kijken wat er aan de hand is, staat de PC wel aan alleen krijg geen beeld meer, restart is dan noodzakelijk
Ik heb al gezocht op google en hier op dit forum, maar er is niets over te vinden!
A smooth sea never made a skilled sailor