[gmail] een groep aanmaken in contacts

Pagina: 1
Acties:

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02 22:05

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Is het mogelijk om in Gmail een groep aan te maken zodat iedereen in die groep het emailtje krijgt? Dus een groep aanmaken die bv 'sport' heet en daarin al je sportvrienden, en als je een email naar sport stuurt, dan dat al je sportvrienden dit bericht krijgt. Net zoals in Oulook en elk ander emailprogramma...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Volgens mij kan je geen groep aanmaken, maar je kan wel naar contacts gaan en daar de mensen (als je er eerder naar hebt gemaild) aanklikken vervolgens maakt hij dan een mail voor je waar de aangeklikte namen al erin staan.
Het is een beetje moeilijk uitleggen maar je moet zelf maar even kijken.
Als je het ziet is het heel makkelijk.

Signature

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:09

Just_I

What did you just say?

Contacts > Add contact > add more contact info > add section. Is dat niet wat ?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
spittie_nl schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:38:
Volgens mij kan je geen groep aanmaken, maar je kan wel naar contacts gaan en daar de mensen (als je er eerder naar hebt gemaild) aanklikken vervolgens maakt hij dan een mail voor je waar de aangeklikte namen al erin staan.
Het is een beetje moeilijk uitleggen maar je moet zelf maar even kijken.
Als je het ziet is het heel makkelijk.
Ja, dat kan wel inderdaad. Maar dat is niet wat ik zoek. Blijft namelijk erg onhandig om als je vaak een grote groep mensen mailt om ze dan steeds aan te moeten klikken. De oplossing die ik nu heb is om op reply all te klikken en dan handmatig hier en daar wijzigingen aan te brengen.
Just_I schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:39:
Contacts > Add contact > add more contact info > add section. Is dat niet wat ?
Nee, helaas...

Vreemd dat Google dit niet in heeft gebouwd. Ik ben toch niet de enige die deze email functie vaak gebruikt?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:09

Just_I

What did you just say?

Is het geen optie om je gmail aan te lsuiten op Outlook of Outlouk Express?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Er was volgens mij een manier om dit te doen... Volgens mij moest je dan op een bepaalde manier meerdere emailadressen in het vakje zetten, gescheiden met een ';' ofzo... Ik ga even zoeken...

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Just_I schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:46:
Is het geen optie om je gmail aan te lsuiten op Outlook of Outlouk Express?
Dat doe ik op mijn eigen PC wel idd. Maar ik wil ook groepen kunnen gebruiken op andere PC's.
the_bbk schreef op donderdag 24 november 2005 @ 18:26:
Er was volgens mij een manier om dit te doen... Volgens mij moest je dan op een bepaalde manier meerdere emailadressen in het vakje zetten, gescheiden met een ';' ofzo... Ik ga even zoeken...
Vertel...

Pagina: 1