Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier, en ik heb meteen een vraag aan jullie!
Gisteren hebben we een nieuwe pc gekocht bij powerline in zoetermeer. De pc heeft de volgende specs:
Behuizing Miditower Zwart/Zilver
Processor AMD Athlon 64 X2 4400+
Geheugen 1024Mb DDR 400 Dual Channel
Moederbord MSI K8N SLI Platinum
Harde schijf 2x Hitachi 160GB SATA II
Videokaart MSI Nvidia Geforce 7800GT 256Mb
DVDRW BenQ DVD±RW dual layer brander
Geluidskaart Creative 7.1 kanaals audio
Voorzijde 26-in-1 kaartlezer
Aansluitingen 1000 LAN, 4x USB 2.0, 1x firewire
Keyboard & Muis Promedion draadloos keyboard/muis
Software AMD X2 videobewerkingssoftware
Nu heb ik alles netjes neergezet, voorlopig alleen muis, toetsenbord, monitor en boxen aangesloten, netjes alle stekkers erin, en nu start de pc niet op.
Om de windows cd in de lade te kunnen doen, moet ik hem echter wel opstarten. Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen.
Als ik de aanknop indruk, doet ie de eerste keer alleen een lichtflitsje in de fan en de lichtjes op het toetsenbord gaan ook even aan en meteen weer uit. Verder niets. Monitor zegt meteen daarna: Check Signal Cabel.
PC maakt ook geen geluiden. Het nog een keer indrukken van de aanknop heeft geen zin.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Marco van der Jagt
Ik ben nieuw hier, en ik heb meteen een vraag aan jullie!
Gisteren hebben we een nieuwe pc gekocht bij powerline in zoetermeer. De pc heeft de volgende specs:
Behuizing Miditower Zwart/Zilver
Processor AMD Athlon 64 X2 4400+
Geheugen 1024Mb DDR 400 Dual Channel
Moederbord MSI K8N SLI Platinum
Harde schijf 2x Hitachi 160GB SATA II
Videokaart MSI Nvidia Geforce 7800GT 256Mb
DVDRW BenQ DVD±RW dual layer brander
Geluidskaart Creative 7.1 kanaals audio
Voorzijde 26-in-1 kaartlezer
Aansluitingen 1000 LAN, 4x USB 2.0, 1x firewire
Keyboard & Muis Promedion draadloos keyboard/muis
Software AMD X2 videobewerkingssoftware
Nu heb ik alles netjes neergezet, voorlopig alleen muis, toetsenbord, monitor en boxen aangesloten, netjes alle stekkers erin, en nu start de pc niet op.
Om de windows cd in de lade te kunnen doen, moet ik hem echter wel opstarten. Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen.
Als ik de aanknop indruk, doet ie de eerste keer alleen een lichtflitsje in de fan en de lichtjes op het toetsenbord gaan ook even aan en meteen weer uit. Verder niets. Monitor zegt meteen daarna: Check Signal Cabel.
PC maakt ook geen geluiden. Het nog een keer indrukken van de aanknop heeft geen zin.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Marco van der Jagt