Toon posts:

Geen inet na korte tijd met WRT54G en WPC54G

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn draadloze verbinding aan zet en ga even internetten is binnen de kortste keren de internet verbinding weg. In het bijgeleverde programma van de WPC54G wordt aangegeven dat er wel verbinding met de WRT54G is maar niet met de internet. Echter ik kan dan ook niet meer bij mijn shares en in mijn router komen.
Versie: WRT54G versie 5
WPC54G versie 3

Nu heb ik in mijn router en op mijn netwerkkaart DHCP weer aan gezet en krijg hier meteen in het begin ook een IP adres van maar na korte tijd als de verbinding weer weg is krijg ik ook geen nieuwe meer door het ipconfig/renew commando.

Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen?

Trouwens, als ik alleen mijn pc aanzet (die via een kabel op de router is aangesloten) heb ik hier wel internet op. Maar als ik de laptop er ook bij aanzet gaat het ook met de pc mis na een paar minuutjes. Ze hebben beiden een eigen statisch IP-adres.

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 20:18
Kijk even of je de firmware kunt updaten van de routers en alles daarna opnieuw instellen.

Ik heb soort gelijke problemen ook gehad. Als je er snel wilt afkomen raad ik je het bovenstaande aan. Anders kan het nog wel lang duren eer je de oplossing hebt en raak je best geiriteerd ;) :P

Verwijderd

Topicstarter
Maar is er al een nieuwe firmware versie uit voor de V5?
Heb nu v1.00.1
En zo ja, waar is deze te downloaden?

[edit] Gevonden!, thanks.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 11:08 ]

Verwijderd

Fijn. Kun je misschien ook de link erbij zetten. Is fijn voor andere gebruikers, met hetzelfde probleem!!