Ik heb een probleem met mijn netwerkje
Ik heb 1 computer en een laptop.
De computer heeft 2 netwerkkaarten, 1 daarvan maakt verbinding met de gateway, de ander zit een crosscable in naar de laptop.
Het probleem is dat ik het niet voor elkaar krijg dat de computers elkaar zien. Ik heb het voor elkaar gekregen dat de computers elkaar zagen en bestanden konden delen, dan had ik alleen geen internet meer
en als ik de FAQ voor internet delen probeer te volgen dan krijg ik een foutmelding bij het inschakelen van internetdelen bij de daarvoor bestemde NIC, hij zegt dan dat er al een netwerkapparaat is met 192.168.0.1. Dat was eerst de gateway, deze heb ik alleen een ander ip gegeven, computer opnieuw geinstalleerd (was toch nodig) en nog steeds geen enkele reactie
Snap er niets meer van.
Ik heb 1 computer en een laptop.
De computer heeft 2 netwerkkaarten, 1 daarvan maakt verbinding met de gateway, de ander zit een crosscable in naar de laptop.
Het probleem is dat ik het niet voor elkaar krijg dat de computers elkaar zien. Ik heb het voor elkaar gekregen dat de computers elkaar zagen en bestanden konden delen, dan had ik alleen geen internet meer