domeinnaam komt niet in adres balk

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• nightriderron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-02 18:49
hallo,
ik heb een probleem met mijn website (forum).
het gaat hier om e107

ik heb op een pc hier het programma xampp gezet,
dat instaleerd apache php mysql en ftp.

nou dat gaat allemaal goed, de site draait ook goed.
nu is het zo dat ik een dynamic ip heb waardoor ik bij dyndns een naam server heb genomen.
en met een speciaal programma op die pc,
wat automatisch om de zoveel uur update naar het goede ip nr.

nu heb ik laats een .nl gekocht met redirect naar die dns server,zodat mijn site te zien is op de .nl.

maar als ik naar de site ga via de .nl veranderd de naam in de adres balk naar de naam van die dns,de .nl blijft dus niet staan?

nu hebben hun al een frame gemaakt zodat de site in een frame geladen wordt, maar toch blijft die dns naam te zien.

wie weet waar en hoe ik dat in apache of ergens anders kan veranderen.
in de dir e107/files staat een e107.js file waar ik het volgende heb geprobeerd
<!--

if(parent.frames[0]) (deze nul heb ik op 1 gezet en dan blijft de .nl zichtbaar alleen kan nu niemand meer inloggen?)
{
parent.location.href = self.location.href;
}

ps ik heb al veel gezocht met google maar ik weet het niet meer,ook heb ik nog niet zo veel verstand van php vandaar.

ik heb dit ook op een ander forum gepost maar nog geen oplossing gevonden

alvast bedankt Ron

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
't Heeft niets met Apache te maken, maar meer op de manier waarop jouw .nl-domein naar je dyndns-adres 'redirect'.

Dat gaat waarschijnlijk met een CNAME en als je browser een CNAME tegenkomt, veranderd ie meteen de adresbalk :)

• nightriderron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-02 18:49
ok en is daar iets aan te doen?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat zul je moeten overleggen met degene die je domeinnaam voor je geregistreerd heeft. :)

Ik zie hier verder eigenlijk niet aan wat dit topic in een programmeerforum te zoeken heeft. Support op e107 hoor je bijvoorbeeld niet hier te vragen, maar op e107.org, support op Apache kun je krijgen in Software Algemeen en vragen met betrekking tot domeinregistratie, hosting en ook DynDNS horen in Internet & Telefonie.

Echter, je zal eerst eens met diegene moeten gaan praten die je domein geregd heeft. Misschien weet die wel hoe je dit op kan lossen. Zo niet, dan kun je in Internet & Telefonie een nieuw topic openen, maar ik weet niet of ze je daar kunnen helpen als je registrar al geen clue heeft. :)

Dit topic gaat in elk geval dicht. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.