hallo,
ik heb een probleem met mijn website (forum).
het gaat hier om e107
ik heb op een pc hier het programma xampp gezet,
dat instaleerd apache php mysql en ftp.
nou dat gaat allemaal goed, de site draait ook goed.
nu is het zo dat ik een dynamic ip heb waardoor ik bij dyndns een naam server heb genomen.
en met een speciaal programma op die pc,
wat automatisch om de zoveel uur update naar het goede ip nr.
nu heb ik laats een .nl gekocht met redirect naar die dns server,zodat mijn site te zien is op de .nl.
maar als ik naar de site ga via de .nl veranderd de naam in de adres balk naar de naam van die dns,de .nl blijft dus niet staan?
nu hebben hun al een frame gemaakt zodat de site in een frame geladen wordt, maar toch blijft die dns naam te zien.
wie weet waar en hoe ik dat in apache of ergens anders kan veranderen.
in de dir e107/files staat een e107.js file waar ik het volgende heb geprobeerd
<!--
if(parent.frames[0]) (deze nul heb ik op 1 gezet en dan blijft de .nl zichtbaar alleen kan nu niemand meer inloggen?)
{
parent.location.href = self.location.href;
}
ps ik heb al veel gezocht met google maar ik weet het niet meer,ook heb ik nog niet zo veel verstand van php vandaar.
ik heb dit ook op een ander forum gepost maar nog geen oplossing gevonden
alvast bedankt Ron
ik heb een probleem met mijn website (forum).
het gaat hier om e107
ik heb op een pc hier het programma xampp gezet,
dat instaleerd apache php mysql en ftp.
nou dat gaat allemaal goed, de site draait ook goed.
nu is het zo dat ik een dynamic ip heb waardoor ik bij dyndns een naam server heb genomen.
en met een speciaal programma op die pc,
wat automatisch om de zoveel uur update naar het goede ip nr.
nu heb ik laats een .nl gekocht met redirect naar die dns server,zodat mijn site te zien is op de .nl.
maar als ik naar de site ga via de .nl veranderd de naam in de adres balk naar de naam van die dns,de .nl blijft dus niet staan?
nu hebben hun al een frame gemaakt zodat de site in een frame geladen wordt, maar toch blijft die dns naam te zien.
wie weet waar en hoe ik dat in apache of ergens anders kan veranderen.
in de dir e107/files staat een e107.js file waar ik het volgende heb geprobeerd
<!--
if(parent.frames[0]) (deze nul heb ik op 1 gezet en dan blijft de .nl zichtbaar alleen kan nu niemand meer inloggen?)
{
parent.location.href = self.location.href;
}
ps ik heb al veel gezocht met google maar ik weet het niet meer,ook heb ik nog niet zo veel verstand van php vandaar.
ik heb dit ook op een ander forum gepost maar nog geen oplossing gevonden
alvast bedankt Ron