Hallo mede-tweakers,
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn internetverbinding. De verbinding valt steeds uit na een tijdje
(kan een aantal minuten of zelfs uren zijn). Meestal als ik mijn computer s'nachts aanlaat dan is de volgende morgen het internet weer weg. Als ik dan naar mijn LAN icoontje kijk op de taakbalk zie ik dat mijn pc wel pakketten verstuurd maar niks ontvangt.
Ik dacht eerst dat de oorzaak MSN was, maar zelfs als ik msn uitschakel blijft het probleem zich voordoen. Ik zit achter een router en de andere pc op de router blijft wel gewoon verbinding hebben met het internet. Dus ik weet dat het aan mijn pc ligt.
Ik heb geprobeerd Windows xp opnieuw te installeren (geen clean), ik heb geprobeerd de drivers van, mijn lan te updaten.
Router: SMC7004ABR (nieuwste firmware)
LAN: VIA Rhine III Fast Ethernet Adapter
Ik hoop dat jullie iets meer weten hierover
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn internetverbinding. De verbinding valt steeds uit na een tijdje
Ik dacht eerst dat de oorzaak MSN was, maar zelfs als ik msn uitschakel blijft het probleem zich voordoen. Ik zit achter een router en de andere pc op de router blijft wel gewoon verbinding hebben met het internet. Dus ik weet dat het aan mijn pc ligt.
Ik heb geprobeerd Windows xp opnieuw te installeren (geen clean), ik heb geprobeerd de drivers van, mijn lan te updaten.
Router: SMC7004ABR (nieuwste firmware)
LAN: VIA Rhine III Fast Ethernet Adapter
Ik hoop dat jullie iets meer weten hierover