Toon posts:

Topcom Webracer 851 loopt vast bij installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand mij helpen, ik heb pas een computer gekregen (een andere) en wil daar mijn modem op installeren. Er zit windows xp prof met service pack 2 op, maar tijdens de installatie blijft het hangen op "bezig met verwerken", hij weigert verder te gaan.

Als ik het afsluit heeft ie een paar onderdelen niet geinstalleerd waaronder eeen snelkoppeling om op internet te komen. Op mijn oude comp werkt het uitstekend!

Iemand een idee???

Ikzef denk dat een vorige LAN of Modem installatie in de weg zit, maar is er een tool om alle restjes weg te werken en XP weer a.h.w. in maagdelijke toestand terug te brengen...?

Ciao, Henk

Verwijderd

Wat voor modem? Wat voor internetverbinding? Wat voor software ben je aan het installeren? Wat wordt er precies niet geïnstalleerd?

Sorry, maar hier kan echt niemand wat mee.

Verwijderd

Topicstarter
Lees het geheel nog eens rustig over. Ook de titel. Misschien wordt het dan duidelijk.

Ciao, Henk

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je niet geholpen wil worden, moet je vooral zo reageren. Is dat een inbelmodem? Een adsl modem? Lees zelf anders het geheel eens rustig door, want ik kan je zo iig geen hulp geven...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een USB ADSL modem dat niet geinstalleerd wil worden. Ik had gehoopt dat iemand het probleem herkent die ook zo'n modem heeft (gehad) en dit modem dus kent....

Wat de tweede vraag betreft: is er een tool onder XP dat de restjes van een voorgaande modem / LAN installatie opruimt? Zoals vroeger met "swap.exe" voor een ISDN modem bv.

Ciao, Henk

Verwijderd

Hoe moet iemand dat modem en jouw situatie herkennen als je niet eens aangeeft wat voor modem je hebt? En je zegt nog steeds niets over wat voor software het precies mis is, waar het fout gaat en welke stappen je zelf al ondernomen hebt om de boel te schonen.

Je mag het verder met de heldpesk van de provider gaan oplossen. Met zo'n houding kom je er op dit forum niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.