Video Bewerking

Pagina: 1
Acties:

• NEOeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08 15:28
Ik weet dat ik eigenlijk zelf zou moeten zoeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer...
Ik ben op zoek naar een zeer professioneel videobewerkings programma.
Iets wat ze bij de grotere tv omroepen gebruiken.

Nou ik heb zelf geen idee welke programma's zit zijn en ik hoop dat jullie mij een paar ideeen kunnen geven.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
Ik heb wel eens iemand horen vertellen dat 'ie gewoon met Premiere (van Adobe) zijn reportages zat te monteren.
Dat is echter niet geschikt voor realtime-montage, dus ik denk dat je je vraag een beetje moet uitbreiden, want waar heb je het voor nodig.
Moet je realtime dingen in elkaar mixen, of is het voldoende om ergens rustig een montage te maken die dan op een later tijdstip getoond wordt?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• NEOeo
Het is voldoende om ergens rustig te monteren.
Realtime is (voorlopig) niet nodig.

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:45
Premiere Pro
Avid
Final Cut Pro

Van allen heb ik omroepmensen mee zien werken...

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 05:25
In Hilversum werken ze volgens mij veel met Avid.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

[google=professional video editing]

Er zijn enkele erg grote spelers op deze markt (al eerder genoemd), maar ook enkelen die wat kleiner zijn, maar daarom niet minder bruikbaar. Mag ik vragen waarom je per se een dergelijk dure tool nodig hebt? :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• NEOeo
ik ben in friesland bezig bij een lokale omroep waar ik een beetje de boel moet opzetten e.d.
ik denk dat ik zo wel genoeg info heb..

bedankt!
Pagina: 1