Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

aerogate 2 geeft alarm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een aerograte 2 in mijn pc zitten maar ik heb geen fan op het cpu kanaal (die zit nu gewoon op moederbord)
nu geeft hij de hele tijd alarm (rood licht en piepen) dat piepen kan wel uit maar het rode licht en het knipperende ''CPU'' op het scherm kan niet uit

wie weet hoe ik dit oplossen kan?

ik wil er het liefst geen fan op aansluiten

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
kan je dat niet in de bios afzetten?

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

ascona schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:00:
kan je dat niet in de bios afzetten?
Het gaat hier om een fanbus, dus geen BIOS optie...

@martijn90
Ik weet niet of je een andere fan hebt aangesloten op je aerogate, een systeemfan misschien? Steek die anders in de cpu aansluiting...geen erg nette oplossing, maar voor zover ik weet (ik heb zelf ook zo'n ding) zijn de alarminstellingen niet te wijzigen...

public void ik()

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
heb je wel de temperatuursensors aangesloten?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Verwijderd

maakt niet uit of je temp sensoren aansluit. de ag2 piept als er geen rpm signaal op de cpu aansluiting zit. je kunt dit uitzetten door op de knop te duwen maar als je pc uit geweest is begint het feest opnieuw.
zover ik heb kunnen vinden krijg je dit er nooit uit of je moet de speaker slopen (punaise erin of helemaal van de printplaat afrukken)

ik heb er zelf de rpm van de voedings fan op aangesloten. als de voeding werkt is de ag2 stil.
En als de voeding niet werkt is ie ook stil ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 21:08 ]