Toon posts:

eDonkey2000 klapt eruit na enkele minuten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kort maar krachtig probleem.

Ik heb een download/upload server (w2k3), waarop o.a. eDonkey2000 1.43 (nieuwste versie) op draait. Dit werkte altijd goed. Maar de laatste paar weken klapt deze applicatie eruit na enkele seconden tot enkele minuten (variabel).

Ik had wel SP1 op de server gezet (weet niet of dit ermee te maken had) maar inmiddels is dit SP er weer af.

Ik heb uitgebreid gegoogled en gegot, maar niets te vinden. Ook in de eventlog en de eDonkey log kan ik helaas niet vinden.

Wie o wie heeft enig idee wat de oorzaak (en het liefst ook de oplossing) is?

Alvast bedankt!!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Voor zover ik gelezen heb (misschien heb ik het fout) was het edonkey netwerk plat gelegt door een lawsuit. Emule en kademlia werken nog wel.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat is niet zo. eDonkey werkt prima bij mij die paar minuten. Maar daarna klapt ie eruit (zonder enige melding).

Verwijderd

Topicstarter
Probleem lijkt al te zijn opgelost. Ik heb alle plugins disabled en horde (wat dat ook moge betekenen) en uPnP uitgezet. Misschien was het wel dat laatste. Hij draait er i.i.g. al weer 2 uur vrolijk op los :)

Verwijderd

ik heb sinds gisteren ook dit probleem. alleen ik draai windows MCE 2005...
eerst kreeg ik melding dat deze msvcr80.dll niet kon vinden meer (gewoon aanwezig)... en nu geeft deze helemaal geen melding meer! vliegt gewoon uit zonder melding ofzo...
ik heb ook alle plugins en upnp uitgezet maar het helpt niet.

• Andre61
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:29
Je kunt ook even tijdelijk alle downloads even naar een andere plek op je hd verplaatsen.
Dan Edonkey leeg opstarten, kijken of die dan blijft draaien. Indien ja, een voor een je downloads terugzetten. Misschien heb je wel een buggy download.
Pagina: 1