Heeft er iemand ervaring met VOIP en nummer herkenning? Ik heb bij tiscali telefonie een VOIP en internet account. Nu heb ik een telefoon met DTFM / FSK nummerherkenning. Dit werkt perfect. Maar ik ben een gebruiker van windows media center met daaraan gekoppeld een Creative Modem Blaster USB modem. Deze ondersteund caller id. Dit gebruik ik in combinatie met TapiRex om nummers te herkennen en om dan mijn media center de calls te laten registreren etc.
Nu ziet mijn modem dat de telefoon overgaat, en maakt hier ook keurig melding van, maar zonder nummer herkenning.
Dit kan ik nog wel begrijpen omdat mijn modem natuurlijk geen FSK / DTFM nummerherkenning heeft. Maar zijn er converters op de markt die dit zouden kunnen converten zodat mijn modem het juiste nummer alsnog kan lezen?
Ik heb iets gevonden, maar ik heb te weinig kennis van deze materie. Zou iemand mij advies willen geven wat en hoe ik dit moet aanpakken?
Link naar mogelijke oplossing?
Modem specificaties
Nu ziet mijn modem dat de telefoon overgaat, en maakt hier ook keurig melding van, maar zonder nummer herkenning.
Dit kan ik nog wel begrijpen omdat mijn modem natuurlijk geen FSK / DTFM nummerherkenning heeft. Maar zijn er converters op de markt die dit zouden kunnen converten zodat mijn modem het juiste nummer alsnog kan lezen?
Ik heb iets gevonden, maar ik heb te weinig kennis van deze materie. Zou iemand mij advies willen geven wat en hoe ik dit moet aanpakken?
Link naar mogelijke oplossing?
Modem specificaties