Toon posts:

[XP] Nieuw window achter active window

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds een tijdje last van het feit dat ieder nieuw geopend window (programma) achter het actieve window geplaatst wordt. Buitengewoon hinderlijk want dan zit je bv te wachten tot het programma eindelijk opgestart is, blijkt het er al lang te zijn maar dan achter het actieve window.

Weet iemand hoe ik hier van af kan komen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf zoal geprobeerd, gezocht en gevonden?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik zelf heb gedaan? Hoezo? Maakt dat wat uit voor evt. antwoord krijgen ofzo? Wat een vraag.

Anyway: tweakers afgespeurd en de eerste 20 pagina's die ik met Google kreeg doorgenomen. Is dat voldoende? Mag ik nu een antwoord?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Iets meer info zou ook wel wenselijk zijn. Het probleem is hoogstwaarschijnlijk niet vanzelf ontstaan. Heb je dit probleem bij alle "Programma's" zoals je zelf zegt, of alleen bij bijvoorbeeld Internet Explorer / FireFox?

Heb je recentelijk een popup-blocker geïnstalleerd, of een instelling van Windows o.i.d. veranderd?

offtopic:
En zoals je onder sanfranjake's naam kunt lezen, is hij moderator. Dit word je op de meeste fora niet zomaar, dus een beetje normaal antwoorden en zijn advies opvolgen kan geen kwaad ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 21-11-2005 10:10 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
offtopic:
Zeg he, het is hier geen vraagbaak...

Er wordt wel verwacht dat je zelf ook een beetje meezoekt.
Lees de Netiquette nog eens door.

[ Voor 7% gewijzigd door Banshee op 21-11-2005 10:18 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:03:
Wat ik zelf heb gedaan? Hoezo? Maakt dat wat uit voor evt. antwoord krijgen ofzo? Wat een vraag.

Anyway: tweakers afgespeurd en de eerste 20 pagina's die ik met Google kreeg doorgenomen. Is dat voldoende? Mag ik nu een antwoord?
Ja - dat maakt inderdaad uit op GoT :) Zoals je kan lezen in de diverse faq's en policies op GoT vinden wij het belangrijk op GoT dat je zelf wat moeite en inzet toont voordat je een topic opent - we vinden het op dat moment ook interessant dat je even aangeeft wat je zoal al geprobeerd en gedaan hebt :)

Vandaar sanfranjake's vraag :)

Maar om op je onderwerp terug te komen. Heb je dit probleem ook in safe modus? Als je een nieuwe user aanmaakt, heb je dit probleem dan ook? Heb je al eens gespy/virusscanned? :)
Pagina: 1