Toon posts:

DLink DI-614+ aanvullen met routerpc

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Haai!

Op dit moment heb ik een wireless DLink DI-614+ router voor het delen van mijn internet. Op zich ben ik tevreden over deze router, behalve dat hij onbruikbaar is voor bittorent: hij crasht bij de minste connecties. Het limiteren van het aantal toegelaten connecties in Bitcomet heeft ook geen resultaat. Ik heb ongeveer alles geprobeerd, maar steeds zonder resultaat.

Daarom was mijn plan om mijn oude pentium3-box boven te halen, en deze te gebruiken voor het sharen van het internet. Omdat deze toch 512 meg. geheugen heeft, zal deze waarschijnlijk wel het bittorent-geweld aankunnen.

Om toch nog wireless te kunnen surfen, kwam ik op het idee om mijn router op mijn routerpc aan te sluiten. Dit zou betekenen dat ik eigenlijk een router (dlink) achter een router (routerpc) plaats. Mijn vraag is nu of dit alles mogelijk en ook wel verstandig is. Zo ja, bespaart me dit weer laten we zeggen 100 euro voor een goede 'bittorent-router'.

Ik heb al wat gegoogled, maar kon niets relevant vinden :( dank!

Verwijderd

Je hebt de juiste formulering al: [search=router achter router].

Het handigst is dus je router als Accesspoint in te stellen. Zie daarvoor ook http://www.dslwebserver.c...uter-as-access-point.html.

Hier is dus echt wel zat over te vinden.

Dit topic is gesloten.