"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
(signature)
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
al de 2e keer dat ik deze post zie, zeker een lamer die een amd gefrituurd heeft omdat hij niet met hardware om kan gaanOp donderdag 18 januari 2001 20:30 schreef PAC het volgende:
Klote AMD's
Verwijderd
Oh shut up intel rules alleen wat duurderOp donderdag 18 januari 2001 20:59 schreef SirCommieBastard het volgende:
[..]
al de 2e keer dat ik deze post zie, zeker een lamer die een amd gefrituurd heeft omdat hij niet met hardware om kan gaan![]()
Verwijderd
hoop dat je het niet tegen mij had. hmm eigenlijk kan het me ook niet veel schelenOp vrijdag 19 januari 2001 00:13 schreef Wimo. het volgende:
Hehehe weer zo'n achterlijke newbie..
Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
Verwijderd
niks eigenlijk kan me niet veel schelenOp vrijdag 19 januari 2001 00:42 schreef bille het volgende:
en anders wat?
Jaja, we moeten toch allemaal ergens beginnen he... zorg jij nou maar dat je wat meer van linux weet.Op vrijdag 19 januari 2001 00:13 schreef Wimo. het volgende:
Hehehe weer zo'n achterlijke newbie..
Verwijderd
Ik ben het met Mastermind eens. En als ik naar m'n registratie datum kijk ben ik ook nog een redelijke Newbie.... grrumphh..Op vrijdag 19 januari 2001 13:15 schreef Mastermind het volgende:
Valt me wel op dat alle newbies asociaal komen doen...
Ach het zal wel aan de sneeuw liggen....
ging over PAChoop dat je het niet tegen mij had. hmm eigenlijk kan het me ook niet veel schelen
Jaja, we moeten toch allemaal ergens beginnen he... zorg jij nou maar dat je wat meer van linux weet.
Verwijderd
Objectief zijn zegt jou vast niks.Op vrijdag 19 januari 2001 00:10 schreef __ELD__ het volgende:
[..]
Oh shut up intel rules alleen wat duurder
Naja waarschijnlijk is lezen ook en probleem.....
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Het is jammer dat het hier kennelijk niet mogelijk kan zijn een behoorlijke discussie te voeren met argumenten, feiten en tegenspraak op basis van wederzijds respect. Maar nee, er moet meteen gegrepen worden naar bijzonder onvolwassen en kleuterachtig gedrag met loze one-liner kreten waar werkelijk dan ook maar enige rationele onderbouwing aan ontbreekt.
Jammer dat GoT verziekt wordt op deze manier door een stelletje onvolwassen kleuters die waarschijnlijk nog met luier aan achter de PC van pappa zitten.
Dus als de kinders gaarne zouden willen vertrekken en FoK! maar gaan verzieken ofzo dan kan de rest hier gewoon ff normaal een volwassen discussie voeren.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Wat voor een video kaart heb je ?Hehehe weer zo'n achterlijke newbie..
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
Verwijderd
Sjongejonge, wat een stelletje kinderen zeg.
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.
![]()