ecs k7s5a rev3.1, wat voor ram en hd's ondersteund ie?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
heey,

ik heb al lange tijd zitten googlen om mijn 2 vragen te kunnen beantwoorden, maar tot nu toe heb ik nog niks gevonden wat mijn vragen beantwoord.

Ik heb hier een ecs k7s5a rev3.1 moederbord, en ik zou graag willen weten welke ddr modules die ondersteund --> merken, types, groottes, max totaal aantal ram enz. Hetzelfde zou ik graag willen weten over harde schijven, tot hoeveel GB kan ik gaan (zonder bios-update)?

En ja, ik heb de gebruiksaanwijzing gelezen, maar die gaat over de k7s5a in het algemeen. Niet specifiek over de versie die ik heb. En heb ook ecs.com.tw en ecsusa.com afgezocht maar kan helemaal niks meer vinden over mijn moederbord. Wel wat driver/bios-downloads maar geen specifieke manuals, specs, supported hardware lijst of wat dan ook....

groetjes,
Bart Grefte

ecs k7s5a rev3.1 (met originele bios)
athlonxp 1800+
2* 512MB ddr400
asus geforce 4 mx 440
windows xp prof +sp2

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 20-11-2005 12:44 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://www.ecs.com.tw/ECS...t.aspx?MenuID=108&LanID=9
Deze al eens bekeken. Dit is vrijwel allemaal wel te vinden op de ECS site als ik daar even rondkijk. Vaak is het ook wel te achterhalen welke grootte hdds je kunt gebruik door te kijken bij de nieuwe biosrevisies (als ze daar een bios tussen hebben staan om >128GB hdds te supporten dan weet je dat als je je bios update je in ieder geval boven de `128GB kunt gaan gebruiken).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Beetje uitzoekwerk mag ook wel. Omdat het tijden lang zowel de goedkoopste als de snelste moederbord was die voor SoA te krijgen is, hebben letterlijk duizenden tweakers dit bord gehad. Er zijn dan ook duizenden topics over op GoT. Creatief zoekwerk kan gelijk ervaringen binnenhalen met vrijwel iedere combinatie van bord+ander hardware. Doe dat eens...

Verder is vragen wat allemaal zonder BIOS update kan nogal onzinnig, zeker bij dit plank - vroege BIOSsen waren notoir buggy, dus een BIOS update is ten zeerste aan te raden. En los daarvan, BIOS updates zijn er juist voor om support voor dingen als HDDs in orde te krijgen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.