Toon posts:

Ricoh Writers en CloneCd/RAW writing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkt dus niet, Ricoh "Schijnt" geen RAW writing te ondersteunen, wel !!! RAW reading.
Nu heb ik gehoord dat het alleen een kwestie van een "bios update" zou zijn om dit te enablen bij Ricoh Writers.

Misschien dat het mogelijk is met zo'n morph proggie wat ze ook gebruikt om van 4x naar 6x te gaan ?

Ik ken ook mensen die een E-mail naar Ricoh hebben gestuurd, maar daar doen ze of ze achtelijk zijn. :(

Maar misschien zijn er ander proggies waarmee je wel goede backups kan maken zonder te hannessen met pathes/cracks e.d.

Alvast bedankt,

The Milkman, de semi-tevreden-Ricoh Gebruiker :P

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik dacht dat zoveel mensen een Ricoh hebben.... maar ik heb ze zelf gemaild, benieuwd wat de respons is....."The Quest to get RAW-writing support for the Ricoh has begun

emailtje naar die knakkers:
To:
cdr-support@ricoh-red.com

Hello,

I used to be a satisfied Ricoh customer, only this changed when I used the program Clone CD. My Ricoh MP7060a CD Writer supports RAW reading, but no RAW writing ?? and when i heard that this problem could be resolved with a simple "bios update" I wanted to know why Ricoh doesn't solve this problem. I bought a Ricoh CD writer, together with a lot of friends, because it was one of the best writers available. But now, when i see even HP writers support RAW writing, I question if I made the correct decision.

Greetings

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Goh, dit lijkt wel heel veel op het mailtje wat ik hun een maand geleden heb gestuurd :)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Topicstarter
En wat zeiden ze ?
of hebben ze niks gereplyd :(