newszilla usenet server

Pagina: 1
Acties:
  • 2.090 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Hallo, regelmatig zit ik op usenet.

Als ik bestanden wil downloaden zijn de meeste incomplete, komt dit dan doordat ik ze te vroeg download, omdat ze pas 0.1D op de server staan ?
Of omdat ik te laat download dat de file corrupt zijn oid , alvast bedankt.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

Newszilla is normaal echt goed, alleen de laatste paar dagen niet.

Melding: [storing] - transit overbelast

Gemeld door: Reinoud
Afdeling: systeembeheer
Categorie: newszilla.xs4all.nl
Datum melding: vrijdag 18 november 2005
Begintijd: 00:00
Geschatte tijdsduur: zo snel mogelijk

Omschrijving:

De transit server van newszilla is momenteel overbelast. Daardoor kan
het gebeuren dat articles niet aankomen op de backend servers.
Gebruikers kunnen hiervoor articles missen wat incomplete binary
bestanden kan opleveren.

Een snellere transitserver zal zo snel mogelijk worden ingezet.

XS4ALL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:58
De laatste paar dagen is newszilla heel erg incompleet. XS4ALL zegt dat ze hiermee bezig zijn. Dus het ligt hem niet aan jouw, maar aan de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:20

we_are_borg

You will Comply

caspergt schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:02:
Hallo, regelmatig zit ik op usenet.

Als ik bestanden wil downloaden zijn de meeste incomplete, komt dit dan doordat ik ze te vroeg download, omdat ze pas 0.1D op de server staan ?
Of omdat ik te laat download dat de file corrupt zijn oid , alvast bedankt.
Newszilla is een server van XS4ALL deze server is niet compleet aangezien het maar een kleine opslagcapaciteit heeft. Als de files 0.1D zijn ze net op de server gezet deze horen eigenlijk compleet te zijn. Wil je nu echt gebruik maken van een newsserver probeer tweaknews eens je mag 10 dagen proberen en dan kan je kijken waar je naar toe wilt gaan.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149075

Ik hoor eigen niet anders dan problemen over NewsZilla. Hij is gratis, dat zegt XS4ALL ook wel en moet het dus duidelijk zijn dat je voor een betaalde nieuwsserver meer service krijgt.

Waarom praten er dan toch ook zoveel mensen lof over NewsZilla ? Is dit Jan Modaal ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

we_are_borg schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:06:
Newszilla is een server van XS4ALL deze server is niet compleet aangezien het maar een kleine opslagcapaciteit heeft. Als de files 0.1D zijn ze net op de server gezet deze horen eigenlijk compleet te zijn. Wil je nu echt gebruik maken van een newsserver probeer tweaknews eens je mag 10 dagen proberen en dan kan je kijken waar je naar toe wilt gaan.
Onzin. NewsZilla is een van de grotere servers op deze aardkloot en binnenkort wordt ie nog ruim 2x zo groot. Retentie is 10 dagen. Ik heb afgezien van de laatste dagen nog nooit iets niet van NZ kunnne halen.

Verder is het juist zo dat bestanden die er 0,1 d op staan nog niet helemaal compleet zijn omdat een aantal parts nog ingelezen moeten worden. Dus completes tussen de 0,3 en 10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
Ok bedankt voor de replies, nu weet ik dat het niet aan mij ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149075 schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:09:
Ik hoor eigen niet anders dan problemen over NewsZilla. Hij is gratis, dat zegt XS4ALL ook wel en moet het dus duidelijk zijn dat je voor een betaalde nieuwsserver meer service krijgt.

Waarom praten er dan toch ook zoveel mensen lof over NewsZilla ? Is dit Jan Modaal ofzo ?
Joh waar heb je het over? Ik mag toch hopen dat je snapt dat alleen mensen die problemen hebben gaan klagen. De 99% die geen problemen heeft hoor je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76818

Newszilla wordt o.a. besproken op xs4all.general en xs4all.adsl. Sinds een week zijn er zoals gezegd wat probleempjes met een transit server die overbelast is waardoor er incomplete bestanden kunnen ontstaan. Dit probleem wordt z.s.m. opgelost.

Daarnaast is het idd handig even te wachten met recente posts totdat ze zo veel mogelijk gepropageerd zijn.

Een oplossing voor de huidige situatie is een abonnement te nemen bij een payserver. Bij Astraweb kun je 25GB kopen voor 10 dollar en momenteel is er ook een actie waarbij je 90GB kunt kopen voor 25 dollar (normaal krijg je er 65GB voor terug). Voor deze accounts hoef je geen maandelijks bedrag te betalen.

p.s. ik gebruik Astraweb als slave server en de verhouding gedownloade MB's Astraweb : Xs4all was tot voor kort iets van 1:50. De laatste tijd gaat het rap achteruit, maar dat is tijdelijk hopelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 76818 op 20-11-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:30

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 9449 schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:10:
Onzin. NewsZilla is een van de grotere servers op deze aardkloot en binnenkort wordt ie nog ruim 2x zo groot. Retentie is 10 dagen. Ik heb afgezien van de laatste dagen nog nooit iets niet van NZ kunnne halen.

Verder is het juist zo dat bestanden die er 0,1 d op staan nog niet helemaal compleet zijn omdat een aantal parts nog ingelezen moeten worden. Dus completes tussen de 0,3 en 10 dagen.
Retentie is ong. 3 weken naar mijn ervaring, zolang je van nzb's gebruik maakt. Je kan ong. 7~10 dagen headeren en de rest nzb-en tot 3 weken heb ik gemerkt.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blisterin_Bull schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:17:
Retentie is ong. 3 weken naar mijn ervaring, zolang je van nzb's gebruik maakt. Je kan ong. 7~10 dagen headeren en de rest nzb-en tot 3 weken heb ik gemerkt.
Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:20

we_are_borg

You will Comply

Anoniem: 9449 schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:10:
[...]

Een retentie van 10 dagen wow, dat is veel echt ongeloofelijk. 10 dagen is ongeveer 15TB opslag in voor de newsserver park, dit is niet echt veel. Vanuit gaande dat er ongeveer 1300Gb per dag over usenet heen gaat, dit kan per dag namelijk verschillen.

Kijk voor de grap eens hier:

http://www.eweka.nl heeft 30 dagen ongeveer
http://www.tweaknews.nl heeft ook ongeveer 30 dagen
http://www.newshosting.com heeft nu meer dan 45+ dagen
http://www.giganews.com heeft nu meer dan 60+ dagen

Kijk de bovenstaande news providers die zijn groot niet het speelgoed zaakje van XS4ALL, dat is gewoon een zoet houdertje.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449 schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:13:
[...]

Joh waar heb je het over? Ik mag toch hopen dat je snapt dat alleen mensen die problemen hebben gaan klagen. De 99% die geen problemen heeft hoor je niet.
Over mensen die zeuren over Newszilla, ja hier ook op GOT, en ja daar wordt ook geadviseerd een betaalde newsserver te nemen...

:)

edit:

Je bent zeker zo blij omdat je van HCC-net uit nu eindelijk op de Newsserver van XS4ALL kunt komen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 149075 op 20-11-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149075 schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:21:
Over mensen die zeuren over Newszilla, ja hier ook op GOT, en ja daar wordt ook geadviseerd een betaalde newsserver te nemen...

edit:

Je bent zeker zo blij omdat je van HCC-net uit nu eindelijk op de Newsserver van XS4ALL kunt komen ;)

Het punt is dat ik al een jaar op Newszilla zit en daar gewoon zeer goede ervaringen mee heb. Nogmaals, ik heb tot nu toe alles binnen gekregen wat ik wilde (in totaal 2 tot 3 TB). Dit kan volgens mij niets anders betekenen dan dat NZ een goede newsserver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 21:26

Nakebod

Nope.

Hier alleen maar goede ervaring met Newszilla, alleen de laatste paar dagen door overbelasting van de spool is het wat minder.
Normaal gesproken kan je uit de dumpgroepen vaak nog wel tot zo een 2 weken downloaden, de kleinere/mp3 groepen 30 tot 45 dagen zelfs.
Dus mensen die zitten te zeuren: neem een payserver, onzin, bs, lulkoek, blaat. Dat jullie bij een ISP zitten die slechte usenet servers hebben, kunnen wij ook niets aan doen he :)

En om even een beeldje te geven hoe klein Newszilla momenteel is:
> Voornamelijk een kast ruimte probleem. Newszilla is nu 6 19"
> kasten vol - bij de uitbreiding gaan we voor pak hem beet
> 14 (hele rij) met een optie op nog een rij.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

we_are_borg schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:21:
Een retentie van 10 dagen wow, dat is veel echt ongeloofelijk. 10 dagen is ongeveer 15TB opslag in voor de newsserver park, dit is niet echt veel. Vanuit gaande dat er ongeveer 1300Gb per dag over usenet heen gaat, dit kan per dag namelijk verschillen.

Kijk voor de grap eens hier:

http://www.eweka.nl heeft 30 dagen ongeveer
http://www.tweaknews.nl heeft ook ongeveer 30 dagen
http://www.newshosting.com heeft nu meer dan 45+ dagen
http://www.giganews.com heeft nu meer dan 60+ dagen

Kijk de bovenstaande news providers die zijn groot niet het speelgoed zaakje van XS4ALL, dat is gewoon een zoet houdertje.
OK er zijn natuurlijk nog grotere nieuwsservers. Maar als je je FTD 1 x per week bijwerkt (de meeste mensen die ik ken doen dat dagelijks) dan kan je toch alles binnenhalen via NZ?

[qoute]Newszilla is nu 6 19" kasten vol - bij de uitbreiding (in januari) gaan we voor pak hem beet 14 (hele rij) met een optie op nog een rij.[/qoute]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449 schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:27:
[...]

Het punt is dat ik al een jaar op Newszilla zit en daar gewoon zeer goede ervaringen mee heb. Nogmaals, ik heb tot nu toe alles binnen gekregen wat ik wilde (in totaal 2 tot 3 TB). Dit kan volgens mij niets anders betekenen dan dat NZ een goede newsserver is.
Dat zegt vast en zeker wel wat. Maar het blijft experimenteel (zegt XS4ALL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
Dus dit soort dingen moeten, als het probleem opgelost is , niet meer voorkomen .

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~caspergt/randomshotnewsleecher.JPG

Ik zit pas op usenet/ xs4all newszilla server , ik weet niet hoe het geweest is voor het "probleem"
Dit heb ik al meerdere dagen en zeker niet pas vrijdag, zoals het staat op xs4all.nl .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80529

Mischien is het verstandig om niet met de rest van de wereld te delen wat jij allemaal download ;) Of je moet dat allemaal ook legaal op schijfjes hebben liggen... lijkt me niet :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 80529 op 20-11-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80529 schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:11:
Mischien is het verstandig om niet met de rest van de wereld te delen wat jij allemaal download ;) of heb je dat allemaal ook legaal op schijfjes liggen... lijkt me niet :)
Ik had ook al zo mijn bedenkingen :) Ik zou het niet wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
haha :D editted :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Anoniem: 9449 schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:34:
[...]

OK er zijn natuurlijk nog grotere nieuwsservers. Maar als je je FTD 1 x per week bijwerkt (de meeste mensen die ik ken doen dat dagelijks) dan kan je toch alles binnenhalen via NZ?
Same here. Ik zit al jaren bij XS4ALL en heb nooit echte problemen gehad met Newszilla. Maar het zal van je verbruik afhangen natuurlijk, hoewel ik bij uitspraken als 'OMG WAT EEN LAGE RETENTION!!!1' altijd de indruk krijg dat het mensen niet zozeer gaat om het feit dat Newszilla voor hun doeleinden niet bruikbaar is, maar meer voor de abstracte wetenschap dat zij iets beters hebben.

Enfin, geen geflame, als het ligt aan de service dan zal dat wel gefikst worden.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Anoniem: 80529 schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:11:Of je moet dat allemaal ook legaal op schijfjes hebben liggen... lijkt me niet :)
Hoewel hier erg offotpic, hoef je de schijfjes niet te hebben liggen. Omdat dit een offtopic discussie is, kun je daar beter voor terecht in andere topics.

Het grote probleem van NZ vond ik niet de retentie (moet je er maar sneller bijzijn), maar de ontbrekende groepen. Nu gebruik in NZ al een paar maanden niet meer, en ik weet niet of die groepen inmiddels al wel doorgegeven worden, maar dat lijkt me een groter probleem dan de retentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij worden die groepen inmiddels i.d.d. weer doorgegeven. Verder is de snelheid verhoogd van 150 naar 450 kB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Newszilla is idd aan een inhaalslag bezig. Xs4all zal wel moeten, want o.a. TweakDSL / Tiscali biedt erg concurrende produkten aan. Alleen zit je daar meteen weer een jaar aan vast, maar 20 euro voor een T3 abbo wat bij xs4all 60 euro scheelt je momenteel maar liefst 40 euro per maand B) Als de nieuwe adsl snelheden zijn doorgevoerd, kun je het beste vergelijken met een 35 euro abbo van Tiscali, maar dan nog scheelt het je 25 euro per maand. Alleen is erg onduidelijk hoe snel je kunt downloaden van de news server, want ze zeggen dat de snelheid afhankelijk is van het type abonnement :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2479

Anoniem: 9449 schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:10:
Volgens mij worden die groepen inmiddels i.d.d. weer doorgegeven. Verder is de snelheid verhoogd van 150 naar 450 kB.
Als Fast abonnee haalde ik de laatste tijd al plus minus 750 kb/s..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76818 schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:12:
Newszilla is idd aan een inhaalslag bezig. Xs4all zal wel moeten, want o.a. TweakDSL / Tiscali biedt erg concurrende produkten aan.|
Wat voor newsserver krijg je dan bij Tis? Omega is net opgeheven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Anoniem: 76818 schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:12:
Newszilla is idd aan een inhaalslag bezig. Xs4all zal wel moeten, want o.a. TweakDSL / Tiscali biedt erg concurrende produkten aan. Alleen zit je daar meteen weer een jaar aan vast, maar 20 euro voor een T3 abbo wat bij xs4all 60 euro scheelt je momenteel maar liefst 40 euro per maand B) Als de nieuwe adsl snelheden zijn doorgevoerd, kun je het beste vergelijken met een 35 euro abbo van Tiscali, maar dan nog scheelt het je 25 euro per maand. Alleen is erg onduidelijk hoe snel je kunt downloaden van de news server, want ze zeggen dat de snelheid afhankelijk is van het type abonnement :|
Het schijn momenteel te zijn, dat de 8mbit users op 450 kB/s hangen, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik weet wel dat ik met 3.2 mbit ongeveer, 330 kB/s kan halen, ongeacht of ik 1 thread gebruik, of 3.
En dit is eigenlijk al maanden zo, dus de snelheid is niet verhoogd van Newszilla, iig niet voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449 schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:34:Wat voor newsserver krijg je dan bij Tis? Omega is net opgeheven....
Ik ga uit van Tweaknews.
Anoniem: 2479 schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:15:Als Fast abonnee haalde ik de laatste tijd al plus minus 750 kb/s..
Da's hoopgevend als de nieuwe adsl-snelheden worden doorgevoerd. De snelheid per thread is idd iets van 250kB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:07

SaN

Ik gebruik Newszilla nu een paar maanden, en ik ben zeer tevreden. Alles is meestal (zo goed als) compleet, en voor mij is de snelheid maximaal, maar dit kan natuurlijk veranderen na de snelheidsverhoging bij kpn. Ik vind wel dat het een beetje lang duurt om die transit te maken, hebben mensen hier misschien verstand van dat soort problemen zodat er een schatting gemaakt kan worden van de tijd die de reparatie ongeveer in beslag zou kunnen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nouwja, maken, als ik het bericht van xs4all goed lees, ik quote:
Een snellere transitserver zal zo snel mogelijk worden ingezet.
Ik begrijp eruit dat ze een nieuwe neer gaan planten. Zal wel een flink beestje zijn, dus die zal niet echt standaard configuraties bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop inderdaat niet dat het tot januari gaat duren. Zit ik net een paardagen (full speed) op NZ, gebeurt dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Ik ben 3 jaar geleden overgestapt naar xs4all vanwege newzilla. In de praktijk viel die toch wel tegen. Teveel incompleet en vaak wat traag. Leuk voor d'r bij, maar als je geen zin hebt om bij te betalen voor een payserver kun je mijns inziens beter overstappen naar demon met supernews. Oke, 2 draadjes a 512kbit gaat ook niet hard maar tis wel beter dan newszilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-06 16:46
Damn sinds vorige week overgestapt naar xs4all omdat bij mijn oude provider de nieuwsserver kut was geworden vroeger wel goed maar nu niet meer. en nu kan ik nog niet lekker downloaden. Maarja hopen dat het snel is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor meer informatie over newszilla kun je terecht in xs4all.general. De huidige beheerder zegt dat er aan gewerkt wordt en niet gewacht wordt tot januari. In januari wordt het transit gedeelte redundant uitgevoerd, maar dat stond al in de planning.
Naarmate de week vordert zal de spool hopelijk weer "correct gevuld" worden. Er wordt tevens gekeken naar een tijdelijke redundante setup voor het transit gedeelte zodat wanneer de transit server overbelast wordt dit niet opnieuw zal leiden tot vele incomplete bestanden.

Een oplossing voor de incomplete bestanden van de laatste week zou een tijdelijke payserver kunnen zijn. Je kunt al voor 8 euro / maand terecht bij Eweka waarbij je als Newszilla weer goed functioneert weer weg kunt gaan, maar je zou ook een blok kunnen kopen bij Astraweb vanaf 10 dollar.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 76818 op 22-11-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Ik heb 8mbit xs4all en heb nu al zo'n 2 maanden 750kb/s ( wat mijn max is op dit moment).

Ik heb gister trouwens iets compleet kunenn binnenhalen :)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32714

Anoniem: 76818 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:48:
Voor meer informatie over newszilla kun je terecht in xs4all.general. De huidige beheerder zegt dat er aan gewerkt wordt en niet gewacht wordt tot januari. In januari wordt het transit gedeelte redundant uitgevoerd, maar dat stond al in de planning.
Naarmate de week vordert zal de spool hopelijk weer "correct gevuld" worden. Er wordt tevens gekeken naar een tijdelijke redundante setup voor het transit gedeelte zodat wanneer de transit server overbelast wordt dit niet opnieuw zal leiden tot vele incomplete bestanden.

Een oplossing voor de incomplete bestanden van de laatste week zou een tijdelijke payserver kunnen zijn. Je kunt al voor 8 euro / maand terecht bij Eweka waarbij je als Newszilla weer goed functioneert weer weg kunt gaan, maar je zou ook een blok kunnen kopen bij Astraweb vanaf 10 dollar.
Ik werk zelf momenteel met Astraweb, waar ik 25000000Bytes heb gekocht. Dit werkt op zich prima, maar binnen een week of twee is het wel op. Eweka is niet echt een oplossing. In de algemene voorwaarden staat namelijk dat je minimaal een jaarcontract start. Tweaknews is wat dat betreft beter, want daar kun je per maand opzeggen (met een opzegtermijn van één maand). Dit staat overigens niet op de site, maar dat heb ik gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 32714 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:35:
Ik werk zelf momenteel met Astraweb, waar ik 25000000Bytes heb gekocht. Dit werkt op zich prima, maar binnen een week of twee is het wel op. Eweka is niet echt een oplossing. In de algemene voorwaarden staat namelijk dat je minimaal een jaarcontract start.
Dat is niet waar. Je start juist helemaal geen contract bij Eweka, als je niet betaalt wordt gewoon je account afgesloten.

Bekijk ook even http://www.eweka.nl/usenet.php

* Gunner gebruikt zelf Giganews :Y)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Update 23 November 2005:

Er waren meerdere onafhankelijke problemen die ongeveer
tegelijkertijd optraden. Daarom heeft het even geduurd tot
alles opgelost was. Sinds gisteren werkt alles weer zoals
het hoort. Postings vanaf gisteren horen weer compleet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32714 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:35:
Ik werk zelf momenteel met Astraweb, waar ik 25000000Bytes heb gekocht. Dit werkt op zich prima, maar binnen een week of twee is het wel op.
Het ging ook hier vrij hard sinds de problemen bij Newszilla de kop opstaken. Zo'n 15GB heb ik van Astraweb moeten halen oftewel 6 dollar. Dat moet niet zo doorgaan natuurlijk, maar het gaat inmiddels weer beter met Newszilla :)

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 14:57
Dat zijn goede berichten :)
Pagina: 1