Toon posts:

Kun je ftp downloads resumen als je een .iso.part hebt?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aargh! Ik word hier helemaal gek van! Ik probeer al 2 weken de 5 iso's van SuSE Linux te downloaden maar het lukt maar niet.

Ik heb een nieuwe laptop waar voorgeinstalleerd Windows XP op stond maar dat wil ik helemaal niet.

Nu had ik eindelijk een goeie snelle mirror om SuSE te downloaden, downloads aangezet, en toen de 5 iso's zo'n 60% klaar waren, ging ik slapen en zette m'n laptop (die nog 4 uur moest downloaden) met de netspanning erin op m'n bureau om verder te gaan.

Dit keer was het de beurt aan die vervloekte, onnodige automatische sluimerstand van m'n laptop en firefox, waarmee ik via ftp de files aan het binnenhalen was, om de boel te verpesten. Kort nadat ik was gaan slapen kapte m'n laptop ermee (sluimerstand) en dus ook de downloads - daar had ik niet op gerekend.

In firefox (ik baal zo van die amateurbrowser, als ik eerst maar weer Konqueror heb) kun je bij een ftp-download op 'pauzeren' klikken, dus dat deed ik 's ochtends maar bij 1 iso om uit te proberen, en ik hoopte dat als ik daarna op hervatten zou klikken, hij weer door zou gaan.... vergeet het maar. Niks meer.
Toen ging ik in de browser terug naar de bewuste pagina met ftp-download links en klikte nogmaals op 1 van de isos.. begon hij weer helemaal van tevoren met het downloaden van die iso. Weg mijn hele 480 MB grote .iso.part! KUT FIREFOX!

Weet iemand hoe ik evt. de transfer van de overgebleven 4 gedeeltelijk gedownloade iso's kan hervatten?
Ik word hier zo moe van..

• Xanthium
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 12:21
Gebruik dan een ECHTE ftp client, geen web browsers om dat soort dingen binnen te halen. Mijn persoonlijke favoriet is Flash FXP :)

[ Voor 15% gewijzigd door Xanthium op 20-11-2005 11:30 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie niet waarom je startpost zo vol scheldwoorden moet staan. Firefox kan perfect resumen als de server dit ook ondersteunt. Zoek dus een server waar je wel op kan resumen ipv te lopen schelden op een applicatie. Ik sluit je topic vanwege het volledige gebrek aan eigen inzet, hierbij het verzoek in het vervolg zeff te zoeken; of een normaal topic te openen.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.