Ik heb problemen met het draaien van het orange world proggel van orange.
specs van mijn config :
- Sitecom USB dongle bluetooth met 14211 drivers.
- Nokia 3230 (met bluetooth aan uiteraard)
- Windows XP sp2
het probleem kan het best zichtbaar gemaakt worden met screenshots :
Dit is de configuratie van de bluetooth dongle in windows hardware. Met de standaard Windows driver geactiveerd werkt nokia pc suite zonder problemen, echter de optie verbinding maken met internet (GPRS) werkt niet.

De alternatieve configuratie geeft meer opties qua instelmogelijkheden dan de standaard driver van windows. Nokia PC suite werkt ook in deze config, echter werderom zonder optie verbinding maken met internet (GPRS)
dit is de detectie van het orange proggel welke dus goed werkt op zich.
Dit is het vervolg van het vorige screenshot.
Iemand een oplossing voor dit probleem ? Ik ben er inmiddels een paar dagen mee bezig geweest en ik ben ten einde raad
specs van mijn config :
- Sitecom USB dongle bluetooth met 14211 drivers.
- Nokia 3230 (met bluetooth aan uiteraard)
- Windows XP sp2
het probleem kan het best zichtbaar gemaakt worden met screenshots :
Dit is de configuratie van de bluetooth dongle in windows hardware. Met de standaard Windows driver geactiveerd werkt nokia pc suite zonder problemen, echter de optie verbinding maken met internet (GPRS) werkt niet.
De alternatieve configuratie geeft meer opties qua instelmogelijkheden dan de standaard driver van windows. Nokia PC suite werkt ook in deze config, echter werderom zonder optie verbinding maken met internet (GPRS)
dit is de detectie van het orange proggel welke dus goed werkt op zich.
Dit is het vervolg van het vorige screenshot.
Iemand een oplossing voor dit probleem ? Ik ben er inmiddels een paar dagen mee bezig geweest en ik ben ten einde raad