Verwijderd
dure 17", veel relaxter om naar te kijken, kan zelfde resoluties aan en ziet er dan ook nog beter uit.
Verwijderd
Advies: een goede 19" (Iiyama) kopen, eventueel wat langer sparen.
Never een slechte monitor kopen, krijg je altijd veul spijt van.
Ligt eraan wat je wilt.... ik neem genoegen met de goedkoopste iiyama 19" boven een duurdere 17" met perfect vlakke beeldbuis... mijn iiyama draait op 1600x1200 toch nog met 75 Hz..... vind ik genoeg.... en dat ding is maar iets van 900 gulden...
Ik wil sowiezo wel een rustig, scherp beeldje voor m'n neus hebben.... En deze monitor voldoet aan mijn eisen... voor mij... liever 19"... .puur vanwege het formaat....
Ik wil sowiezo wel een rustig, scherp beeldje voor m'n neus hebben.... En deze monitor voldoet aan mijn eisen... voor mij... liever 19"... .puur vanwege het formaat....
Een goedkope 19" betekend lage refreshrate en lage res op groot scherm.Waar heb je meer aan, een goedkope 19" of een dure 17
Heb je er meer aan als je goede 17" koopt met goede specs.
*Tip
Koop gelijk een goede 19" en anders geen 19"maar een goede 17"
Don't You stare there, Operate!
hangt er vanaf.... wat versta je onder goed?
ik vind 1600x1200 met 75hrz goed. dus een goedkope 19 is genoeg voor mij..
ik vind 1600x1200 met 75hrz goed. dus een goedkope 19 is genoeg voor mij..
Ja less nou!!!!Op donderdag 18 januari 2001 18:15 schreef Evolution het volgende:
Advies: een goede 19" (Iiyama) kopen, eventueel wat langer sparen.
Hij heeft misschien niet veel geld!!!!!
Dus heet hij de keus tussen een goedkope 19 of een dure 17 inch scherm, dan moet jij niet aankomen, met neem een dure 19 inch |:(|:(|:(|:(|:(|:(
Ik zou gaan voor de dure 17 inch.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik denk dat je beter een duure 17" kan kopen. Een helder, scherp en stabiel beeld is fijner dan een groot, wazig etc beeld. (die fout het ik ook eens gemaakt, wilde voor een dubbeltje op de 1e rij) maar binnenkort komt mijn 19" iiyama. Kost wat, maar dan heb je (hoop ik) ook wat.
Wat is het budget (is een goedkope 19"/een dure 17" er een van 1200,- of van 700,-)
de betaler vervuilt
Ik zou zelf een goeie 17" kopen ipv een middenmotor uit het 19" segment, je kijkt er wel hele dagen naar!
Verwijderd
19"!!!!
Een goedkope die wel heel goed is (ik heb hem
) is de LG 995E. Die moet je voor ongeveer 900 piek kunnen krijgen.
Een goedkope die wel heel goed is (ik heb hem
Verwijderd
Ik heb na lang twijfelen tussen de iiYama A702 en de Daewoo 901D toch de 19 inch Daewoo gekocht! Nou, ik heb geen seconde spijt!! Hij was goedkoper, en ik vind 'm geweldig! Ik raadde mensen altijd die iiyama aan, maar als ik nu bij ze kom vind ik dat kleine beetje betere beeldkwaliteit niet opwegen tegen het verschil in grootte. Zeker als je vooral spellen speelt zou ik zeker niet kiezen voor de 17inch. Zit je veel in office/paint applicaties, dan is het mischien raadzamer om een goede 17inch te kopen, maar dan ook alleen maar als je ECHT een kwaliteitsfreak bent (maarja duidelijk beeld op 1280x1024 (of 1600x1200) is dan ook weer een voordeel voor de 19). Ik heb maar 1 mens horen zeiken over een klein kleurverschil op m'n scherm, dat verder nog niemand anders heeft kunnen ontdekken. Buiten dat is ie perfect.
Pagina: 1