Systeem:
Sommige programma's weigeren gewoon in elke taal op te starten, andere programma's geven geen enkel probleem. Probleem gevallen zijn:
Ze komen wel enkele seconden in taskmanager, maar verdwijnen hieruit zonder aanwijsbare reden en zonder enige foutmelding.
Verder zijn de prestaties van het systeem wat je ervan zou verwachten, en er is ook geen teken van instabiliteit. Ook niet onder zware load.
Al geprobeerd:
Ik begin zowat de moed te verliezen. Het is een gloednieuw systeem, en het is dan natuurlijk vies balen als het niet naar behoren werkt. Ik weet verder niet meer wat nog te doen.
- Gigabyte GA-K8NF mobo met nForce4 chipset
- AMD 3500+ niet OC'ed
- Point of view GF 7800 GT
- 2 GB corsair VS DDR-400
- WD 80 GB SATA disk
- Enermax 400 Watt voeding
Sommige programma's weigeren gewoon in elke taal op te starten, andere programma's geven geen enkel probleem. Probleem gevallen zijn:
- Elke versie van iTunes
- Acronis true image
- Battlefield 2
- DVD shrink
- ...
Ze komen wel enkele seconden in taskmanager, maar verdwijnen hieruit zonder aanwijsbare reden en zonder enige foutmelding.
Verder zijn de prestaties van het systeem wat je ervan zou verwachten, en er is ook geen teken van instabiliteit. Ook niet onder zware load.
Al geprobeerd:
- Schijf geformatteerd
- Verschillende OS'en geprobeerd (WinXP en Win2k)
- Tests op geheugen en harde schijf
- Google gezocht
- BIOS instellingen gewijzigd
- Andere drivers (zowel nieuwere als oudere)
Ik begin zowat de moed te verliezen. Het is een gloednieuw systeem, en het is dan natuurlijk vies balen als het niet naar behoren werkt. Ik weet verder niet meer wat nog te doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Little Bear op 20-11-2005 02:51 ]
Life is simple, make choices, don't look back...