Toon posts:

Matrox G400 tv-out kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een Matrox G400 DualHead, de tv-out van dat ding is wel leuk dus die wil ik graag weer gaan gebruiken. Nu is het probleem dat ik het kabeltje kwijt ben. Waarmee de tweede d-sub word "omgevormd" tot een RCA-plug een een s-video. Ik heb op de site van matrox het volgende plaatje gevonden.

ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/forum_img/g400boc.gif

Nu is de vraag, wat is de bedoeling. Ik moet toch de gesloten bolletjes verbinden en de "lege cirkeltjes" zijn toch lussen om de draad heen? Ik heb het namelijk al een keertje zo geprobeerd maar het lukte niet. Dus de gesloten bolletjes verbinden en de rest doen zoals op de tekening. Zowel op de svideo als op de composiet word niet thuis gegeven.

[n00bmode]
Waarom werkt mijn plaatje niet? Komt zeker omdat het ftp is of zo?
[/n00bmode]

EDIT
Heb het al gevonden, het is idd omdat het een ftp is B)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 00:03 ]

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11

Eijkb

Zo.

Je kan ook gewoon zo'n kabeltje halen voor 15 euro bij de betere speciaalzaak. Ik raak die dingen ook altijd kwijt en heb er toen 2 besteld. Net zo handig.

.

Verwijderd

Topicstarter
Eijkb schreef op zondag 20 november 2005 @ 00:09:
Je kan ook gewoon zo'n kabeltje halen voor 15 euro bij de betere speciaalzaak. Ik raak die dingen ook altijd kwijt en heb er toen 2 besteld. Net zo handig.
Ja het hele probleem is dat ik hem morgen eigenlijk nodig heb. En ik mag graag knutselen dus ik wil nog wel een poging of wat wagen ;) .

edit
Ik begin er morgen met een fris hoofd opnieuw aan. Ik laat nog weten of het gelukt is of niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 00:15 ]

• lytjepole
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08 21:14

lytjepole

Schier?

die bolletjes lijken mij meer iets met massa-aansluitingen te maken hebben

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

Verwijderd

Topicstarter
lytjepole schreef op zondag 20 november 2005 @ 00:18:
die bolletjes lijken mij meer iets met massa-aansluitingen te maken hebben
Ja was ik ondertussen ook achter, het is wel gelukt alleen stoorde het beeld nog een beetje. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het niet zo netjes gedaan had met de draden. Ondertussen heb ik het kabeltje weer gevonden 8)7 . Ons mam was zo vriendelijk geweest het "op te ruimen" :X .
Bedankt voor de tips.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 22:45 ]