Toon posts:

msi x1300pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een msi x1300 pro dueze wil ik overclocken en andere koeling erop aangezien dit een vrij neiuwe kaart is kan ik niks vinden over wat hier aan over te clocken is ect.

Als cooling dacht ik aan:

Cooler Zalman VGA Heatpipe ZM80D-HP
of
Cooler Zalman VGA VF700-AlCu

of is er ook een Arctic ATI Silencer die erop past?

En met nieuwe cooler wat zal er dan aan overlclocking te doen zijn en mischien andere bios ofzo?

alvast bedankt voor de hulp _/-\o_

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

lijkt mij dat je de core en geheugen snelheid op kan voeren :?

verder verwacht ik niet dat een Silencer voor de XI300 komt omdat deze niet echt bedoelt is voor het overclock publiek...
een Zalman VF-700 zal wel passen maar dat heatpipe ding weet ik niet, daar zul je in iedergeval wel een aardige airflow voor moeten hebben en de extra fan er op ;)

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Met een heatpipe kun je overklokken :P (sarcastisch)

neem die Zalman vf-700

[ Voor 10% gewijzigd door J-air op 20-11-2005 12:15 ]

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

ok die post is vaag, met een heatpipe kun je OCen, dus neem de andere :?

Maargoed, een andere bios zal wss weinig nut hebben, en er zal wss ook niets te unlocken zijn, dus alleen plain old OCen blijft over.
Ik zou lekker voor de VF700 gaan, die is stil op 5v en koelt dan ook veeeel beter dan de stock koeler, en mocht de hitte dan echt je OC tegen houden (wat me niet lijkt met zo'n kaartje) dan kun je hem altijd hoger zetten :)

Gabriël AM5

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik bedoelde het sarcastisch vrind :D

Neeh met een heatpipe OCén gaat waardeloos, kun je beter de standaard koeler houden >:)

Verwijderd

Topicstarter
mijn airflow is wel heel goed dus die hite pipe zal ook wel goed coolen maar ik ga voor de actieve cooler.

Maar alle pipelines van de x1300 zijn al standaart unlocked had ik begrepen verder kan ik erg weinig vinden over deze kaart met welke instelingen hij stabiel loop ect.
Pagina: 1