Toon posts:

trust force feedback race master II

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag NFSMW geinstalleerd en mijn stuur (trust force feedback race master II) in de USB poort gestopt en geistalleerd met de laatste WinXp drivers van trust.com.

Toen ik NFSMW wou instellen zag ik al gauw dat ik de pedalen als "operate pedals seperately" moest instellen, omdat hij de pedalen als 1 knop zag en als ik dus het gas had ingesteld en daarna de rem instelde was het gas weer leeg.
Ik ging dus naar de eigenschappen van het stuur en klik op operate pedals seperately, waarna je twee balken te zien krijgt, een throttle en een brake.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marynwijnhoven/trust.jpg
Maar hij zet throttle en brake in één balkje (in brake). Als ik nu throttle in duw gaat de brake omhoog
laat ik hem los dan gaat hij weer naar het midden en duw ik brake in dan gaat de brake omlaag. De throttle balk blijft stil staan.
Het zou zo moeten zijn dat als ik throttle in duw die omhoog gaat en als ik brake induw dat brake omhoog gaat.

Ik dacht aan kalibreren en toen las ik wat erboven stond (ik heb het omcirkeld).
google heb ik al bezocht en andere drivers zijn er niet op trust.com.

Hopelijk heeft iemand een oplossing

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 19:45 ]

Verwijderd

vakje uitvinken dat de pedalen gecombineert zijn, nfsmw werkt zo ook. Bij mij werkt het namelijk allebij (logitech momo stuurtje) Daarna gewoon configurenen in nfsmw

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 19:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dan het gas instel (er komt Y-axis te staan) en daarna de rem dan is het gas weer leeg en staat er Y-axis bij de rem.
Het sturen zelf staat al allebei op X-axis (bij left én right).

Verder blijft hij omhoog scrollen (alsof je het pijltje omhoog induwt) als ik het gas op Y-axis heb staan, maar of dat probleem in NFS zit of in het stuur weet ik niet dus dat komt later ;).

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 19:40 ]

Verwijderd

vreemd... bij mij werkt het allebij.