Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[k300i] Vodafone verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Topicstarter
Hallo, medetweakers!

Sinds vandaag ben ik eigenaar van een Sony-Ericson k300i

De vorige eigenaar was een Proximusgebruiker, Vodafone is dus geintegreerd het OS.

Maar ik ben Mobistargebruiker, en eigelijk stoort mij het verschrikkelijk dat ik een Vodafone logo op mijn scherm heb (als je niet in het menu zit), en in het menu zelf: dat Vodafone Live icoontje.

Zijn er mogenlijkheden om dit -zelf- weg te krijgen?

Google gaf alleen dingen waarbij je moet betalen, maar dat gaat helaas niet voor mij.

Ik heb de mogenlijkheid om te connecten via IR, geen datakabel.

Zijn hier mensen die ermee ervaring hebben?

PS: de gsm is NIET gelocked, dit mag niet in Belgie, ik wil gewoon het standaard menu, ipv Vodafone

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Nee, gaat je niet lukken. Als je dit wilt doen heb je een datakabel nodig en nieuwe firmware. Ivm policies kunnen we je hier niet mee helpen. Ik heb nu vast ook al teveel gezegt ;)

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Als je garantie hebt, kun je de telefoon wellicht opsturen naar Sony-Ericsson en vragen of ze een nieuwe firmware erop willen zetten. Zonder garantie gaat dit ook, maar moet je waarschijnlijk voor betalen.

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Deze gegevens zitten niet in de firmware denk ik. Ook al doe je een firmware upgrade / downgrade of wat dan ook dat gaat niet lukken. (btw een firmware upgrade is niet illigaal..)

Ik denk dat de provider reclame (opstart scherm, logo's etc) in de eprom zitten. Dat word solderen denk ik.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:22:
Deze gegevens zitten niet in de firmware denk ik.
[...]
kan iemand dit bevestigen?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:22:
Deze gegevens zitten niet in de firmware denk ik.
Wel.. Zit wel degelijk in een onderdeel van de firmware
Ook al doe je een firmware upgrade / downgrade of wat dan ook dat gaat niet lukken.
Geheel afhankelijk van hoe je de firmware flash.
(btw een firmware upgrade is niet illigaal..)
Helaas toch wel.... Ook natuurlijk weer afhankelijk van hoe je het doe... Maar als jij dingen ga veranderen in de firmware, dan is dat in strijd met de auteursrechten. Illegaal dus.
Ik denk dat de provider reclame (opstart scherm, logo's etc) in de eprom zitten. Dat word solderen denk ik.
Nee, in de GDFS (in ieder geval bij de oudere SE's wel het geval)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1