Toon posts:

Dreamweaver gegenereerde flashbuttons targetten naar iframe

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Na veel gezocht te hebben op alle sites en tweakers ben ik er nog steeds niet uitkomen.. Mijn vraag is:

Met dreamweaver mx 2004 heb ik flash buttons gegenereerd, die ik naar me iframe wil laten targetten. Helaas lukt dit niet? Ik kan alleen kiezen uit de target _blank, _parent, _top en _self bij het genereren.

Hoe kan ik dit oplossen :?

Mvg

Merijn

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 17:51 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Allereerst helpt het al door _parent fatsoenlijk te spellen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft zo'n reply zin? ik denk van niet! en ik denk dat het ook geen zin heeft om dit te verbeteren aangezien een mens wel is typfouten maakt... sorry echt laag niveau

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 17:48 ]

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 16:45

TheBorg

Resistance is futile.

Het was goed bedoeld hoor, voor hetzelfde geld staat er in je code ook _parant.

Het is trouwens reply i.p.v. replay.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Misschien heeft het te maken met het feit dat wanneer je in je HTML code _parant zet in plaats van _parent het simpelweg niet werkt.

Laag niveau noem ik pas het moedwillig weigeren om ter behoeve van goede communicatie leestekens en hoofdletters te gebruiken. Tel daarbij vunzigheiden als 'is' in plaats van 'eens' op en het het lijkt helemaal alsof je alleen een snel antwoord wilt en de rest je niet boeit.

Verwijderd

Topicstarter
okay boys,

sorry dat ik me zo uitlaat, maar deze dingen zijn gewoon keuze.. en daarom komt het voor mij echt over als.. tja hoe moet ik het zeggen.. dat ik nu wat minder typ dan de meeste mensen is dan maar gewoon jammer.. maar ik denk dat deze verbeteringen niet echt zin hebben op mijn vraag..? natuurlijk wel voor in me code.. daarvoor ook bedankt;)

in ieder geval bedankt voor de les engels!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 17:55 ]

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Hmm, deze vraag vind ik eigenlijk van bedenkelijk niveau; maar je kunt in plaats van de dropdown te gebruiken in dreamweaver ook de naam van je iframe intikken in die box. Of gewoon in je code:

code:
1
<a href="eenUrl.html" target="naamVanMijnIframe">clique</a>

Dit had je echt zelf kunnen uitzoeken want het staat in je manual. (ook te vinden met de f1 toets)

maar goed; iedereen die zit wel eens te lang naar een scherm te staren en tikt dan scheve engelse woorden en ziet even de oplossing niet ;)

Ik gooi het draadje wel dicht, met u welnemen.

offtopic:
overigens groeten we hier elkaar normalitair niet en hoef je je post ook niet te ondertekenen:

"6. # Je kunt wel eventueel afsluiten met een vriendelijke "Alvast bedankt", maar laat je eigen naam, of verdere groeten weg."

[rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]

[ Voor 37% gewijzigd door XangadiX op 19-11-2005 18:09 ]

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.