Post hier je vriendin.. topic

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 08:15
Post hier je vriendin - Deel 8
SmartDoDo schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:23:
[...]
Volgens mij is LuNaTiC duidelijk genoeg geweest, zo niet: nokken met flamen, uitlokken of afzeiken van dames. Iedereen valt wel op een ander type en niemand vind alle dames mooi. Scroll gewoon lekker verder als het uitzicht niet bevalt en hou het daar lekker bij. Ontopic dus, al wat dat niet is verdwijnt in het grote zwarte gat.
wat is dat nou? ik bied na de post van luna mijn excuses ervoor aan om vervolgens bakken met flames te mogen lezen over mijn eigen meid? ..

dat mag maar mijn reacties mogen niet? waarom word ik hier zo persoonlijk op aangesproken?

ik ben zeer benieuwd wat het verschil tussen te posts van -_D_- en Hefiatos zijn en die van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:22

-ET-

Phone Home

hoe weet je dat ze niet zijn aangesproken. Kan heel goed zijn dat ze hier een PM over hebben gehad.

de reactie van LuNaTiC was inderdaad op jou gericht omdat jij op dat moment de enige was waar het voor gold. Toen vervolgens de rest door ging met flamen, maakt SmartDoDo er een algemene opmerking over.

wat had je willen zien dat SmartDoDo in zijn post iedereen aanspreekt waar het voor geldt. Lijkt me niet echt zinvol. Aangezien daar betere en discretere manieren voor zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
loona35 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:21:
Door het dolle heen, zou ik zijn als ik op jullie reacties zou mogen ingaan. Maar helaas hebben de topicrules, hoe subtiel ik mijn commentaar ook zou verwoorden, dit verboden. Helaas..
Mja
Het is iig goed om te weten dat jullie gevoelige teentjes nog altijd graag betrapt worden en dat de wanhopige kreten die daaruit volgen nog altijd even hypocriet zijn. (Met name -_D_-)
Flame, imho
We mogen maar één kant op met zijn allen.. dus Gizz.. je meid is prachtig! En post vooral meer! :z
Idem, imho.
Gaan we nu weer verder met waar dit topic voor bedoelt is? Of willen jullie allemaal bewijzen dat offtopic leuker is..? Ik wil namelijk graag de grens 3 foto's halen dit topic.
Mja.

_Imho_ toch 2 flames, en ik denk dat SDD daar op doelde, en niet op je vriendin :) Waar zijn volgens jou die excuses dan?
De andere posts laat ik hier buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Direct na de post van luna met daarin een opmerking over de policy oid heb ik excuses gesproken over het feit dat ik deze niet goed had gelezen.

het maakt mij alleen verbaast dat ik zo openlijk word aangesproken terwijl andere tweakers mijn vriendin bespotten met turk etc.

[ Voor 35% gewijzigd door Loona35 op 19-11-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 10:48

zomertje

Barisax knorretje

Imho blijf je ook wel een beetje doorzeuren over de in jouw ogen onterechte opmerkingen van Lunatic, ook nadat er gevraagd is om te stoppen daarmee. (je laatste post met de :z smiley) De reactie van andere gebruikers is misschien niet goed maar op zich wel logisch. Ook aan hen is gevraagd hiermee te stoppen, dus ik lees nergens dat ze worden voorgetrokken.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
zomertje schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:43:
Imho blijf je ook wel een beetje doorzeuren over de in jouw ogen onterechte opmerkingen van Lunatic, ook nadat er gevraagd is om te stoppen daarmee. (je laatste post met de :z smiley) De reactie van andere gebruikers is misschien niet goed maar op zich wel logisch. Ook aan hen is gevraagd hiermee te stoppen, dus ik lees nergens dat ze worden voorgetrokken.
tuurlijk zeurde ik zelf nog lichtelijk door en de reacties waren ook te verwachten.. dat zeg ik zelf in mijn post.. ook dat ik graag zou reageren maar dat dat verder niet kon en duspost ik nog maar een foto... tjah ;)

smartdodo citeert mij dus ik neem aan dit een reactie op mij is...

wil je mij wijzen waar in dit topic 'iedereen' word aangesproken om te stoppen?

het blijft in mijn ogen onterecht als ik wel word aangesproken en die andere flames niet? die toch nog wel een stappie verder gingen.

[ Voor 26% gewijzigd door Loona35 op 19-11-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

loona35 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:46:
het blijft in mijn ogen onterecht als ik wel word aangesproken en die andere flames niet? die toch nog wel een stappie verder gingen.
heb je ook een TR gedaan hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

loona35 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:33:
Post hier je vriendin - Deel 8

[...]
wat is dat nou? ik bied na de post van luna mijn excuses ervoor aan om vervolgens bakken met flames te mogen lezen over mijn eigen meid? ..

dat mag maar mijn reacties mogen niet? waarom word ik hier zo persoonlijk op aangesproken?

ik ben zeer benieuwd wat het verschil tussen te posts van -_D_- en Hefiatos zijn en die van mij?
Waarom vat je het zo persoonlijk op en doe je alsof iedereen kritiek op andermans vriendin mag geven behalve jij?
Dat is niet zo.
Opmerkingen over negatieve reacties op foto's gelden voor iedereen. Nergens zie je een moderator zeggen dat negatieve reacties op foto's van jouw vriendin wél zijn toegestaan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Canaria schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:52:
[...]

Waarom vat je het zo persoonlijk op en doe je alsof iedereen kritiek op andermans vriendin mag geven behalve jij?
Dat is niet zo.
Opmerkingen over negatieve reacties op foto's gelden voor iedereen. Nergens zie je een moderator zeggen dat negatieve reacties op foto's van jouw vriendin wél zijn toegestaan.
ik ga er vanuit dat als ik geciteerd word dit op mij gericht is... vandaar..

niet geheel onlogisch of ongebruikelijk toch? Als je de groep wilt aanspreken doe dit dan en citeer mij dan niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Loona35 op 19-11-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 02:44

SmartDoDo

Woeptiedoe

Om even te verduidelijken, ik zag dat LuNa een reactie heeft geplaatst in het topic en dat er gewoon verder werd gemutst over dames e.d.

Toevallig was jij de laatste die offtopic en ook flauwig reageerde, mijn opmerking geldt dus voor iedereen in het topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
SmartDoDo schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:55:
Om even te verduidelijken, ik zag dat LuNa een reactie heeft geplaatst in het topic en dat er gewoon verder werd gemutst over dames e.d.

Toevallig was jij de laatste die offtopic en ook flauwig reageerde, mijn opmerking geldt dus voor iedereen in het topic :)
tjah oké.. daar is de kous dan verder mee af :)

bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

loona35 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:46:
[...]
Opmerkingen van moderators in zulke topics zijn niet bedoeld om mensen te straffen, maar om de topics in het algemeen leuk te laten blijven.
Users betrappen op flames is niet het doel van moderatie. Het forum leuk houden wel. Achter elke post een opmerking moeten lezen (omdat het anders niet eerlijk zou zijn tegenover de user die net had gepost vóór de opmerking, en waarbij die post toevallig als voorbeeld diende) verpest het topic.
Het is echt niet zo dat alles waar geen opmerking van een moderator op volgt per definitie prima is hoor :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Canaria schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 17:05:
[...]Opmerkingen van moderators in zulke topics zijn niet bedoeld om mensen te straffen, (...)
Nee, maar ik vind het niet heel onlogisch dat als je gequote wordt, en er niet expliciet gemeld wordt dat de opmerking op iedereen slaat, je het gevoel hebt dat jij, en alleen of voornamelijk jij, aangesproken wordt. Dat heeft niet veel met straffen met te maken, maar de notie van inconsistentie die daar uit voorkomt is wel logisch. Het lijkt me dan ook veel handiger om in een iedereen aansprekende post niemand te quoten, of juist veel mensen, of expliciet aan te geven dat het ook voor iedereen geldt. Als een individuele gebruiker het dan verdient extra te worden aangesproken zijn PM's daar een veel beter middel voor. Maar dat hadden jullie je vast ook al bedacht ;) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 10:48

zomertje

Barisax knorretje

Canaria schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 17:05:
[...]

Opmerkingen van moderators in zulke topics zijn niet bedoeld om mensen te straffen, maar om de topics in het algemeen leuk te laten blijven.
Users betrappen op flames is niet het doel van moderatie. Het forum leuk houden wel. Achter elke post een opmerking moeten lezen (omdat het anders niet eerlijk zou zijn tegenover de user die net had gepost vóór de opmerking, en waarbij die post toevallig als voorbeeld diende) verpest het topic.
Het is echt niet zo dat alles waar geen opmerking van een moderator op volgt per definitie prima is hoor :)
Goed verwoord wat ik ook bedoel :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
We kunnen er wel 10 pagina's over doorlullen, maar ik vind het allemaal zo overdreven uit de hand gelopen.

Ja, Gizz had ff een piek en postte wellicht wat meer. En ja, soms merk ik ook veel nutteloos geslijm richting de GoT-dames. Dat komt bij mij ook wat tenenkrommend over soms mja, als je daar ophef over gaat maken dan ben je nog verder van huis.

Laat iedereen doen wat 'ie wil; en reageer dan gewoon niet Loona.

[ Voor 19% gewijzigd door Silent Thunder op 19-11-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Silent Thunder schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:27:
We kunnen er wel 10 pagina's over doorlullen, maar ik vind het allemaal zo overdreven uit de hand gelopen.

Ja, Gizz had ff een piek en postte wellicht wat meer. En ja, soms merk ik ook veel nutteloos geslijm richting de GoT-dames. Dat komt bij mij ook wat tenenkrommend over soms mja, als je daar ophef over gaat maken dan ben je nog verder van huis.

Laat iedereen doen wat 'ie wil; en reageer dan gewoon niet Loona.
Precies wat ik ook dacht.. en precies wat ik er ook van geleerd heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Loona35 op 19-11-2005 19:34 ]

Pagina: 1