Photoshop files renderen vanuit java / cli (incl. effecten)

Pagina: 1
Acties:

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:59

Jrz

––––––––––––

Topicstarter
De titel zegt alles dacht ik zo.

Ik zou graag vanuit java, of vanuit een cli appie photoshop files willen renderen naar jpg / gif.
Hierbij moeten de layer effecten meegenomen worden..

Iemand een idee?

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:28

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

De titel zegt zeker niet alles, zie ook P&W FAQ - De "quickstart" ;)

Dus: wat heb je nu zelf geprobeerd en wat lukte daar niet mee?

En wat voor files wil je gebruiken als bron? Als je al photoshop bestanden hebt kan je die toch net goed vanuit photoshop zelf genereren?

Anders zul je eens opzoek moeten gaan naar hoe de photoshop bestanden in elkaar zetten. Vervolgens zul je zelf de verschillende effecten moeten gaan implementeren en afhankelijk van het effect gaat je dat erg veel tijd en moeite kosten om dat net zoals in Photoshop te krijgen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Volgens mij hebben jpeg en gif geen layers.

Met photoshop files bedoel je waarschijnlijk .psd. Zoeken met google geeft bijvoorbeeld deze url.

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
Volgens is wat hij bedoelt het omvormen van psd files in jpeg/gif files, en dat de effecten per layer in de .psd ook gerenderd moeten worden. Maar feit blijft dat we voor geen meter weten wat je al hebt en wat niet lukt.

If you can't beat them, try harder

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:59

Jrz

––––––––––––

Topicstarter
Ik heb ImageMagick geprobeerd, en dat werkt wel ok.. Probleem is alleen dat hij geen effecten meeneemt.
Het gaat om PSD files.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)