Hallo ik heb het volgende probleem met mn computer en ik hoop dat iemand mij tips kan geven hoe ik m weer aan de praat krijg. Op het forum heb ik wel al een soortgelijk probleem gevonden maar mijn probleem ligt volgens mij nog net iets gecompliceerder.
Bij het opstarten krijg ik de volgende foutmelding:
Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden: System32/DRIVERS/pci.sys
U kunt proberen om dit te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden.
Kies R in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten.
- De opties na het indrukken van F8 werken allemaal niet meer -> computer blijft dan ook hangen of start weer opnieuw op.
- Als ik de computer via de windows XP cd-rom opstart en hij begint te laden in het blauwe schem van de setup net na de melding van (F2 voor automatisch systeem herstel) dan geeft ie de volgende foutmelding:
Er is een onbekende fout <218> opgetreden op regel 1768
D:/sxsp1/BASE/boot/setup/arcdisp.c
setup wordt nu afgesloten druk op willekeurige toets op door te gaan.
Als ik de cd-rom in een ander computer gebruik..krijg ik die melding niet dus aan de cd-rom kan t ook niet liggen volgens mij.
Nou daar ben ik dus mooi klaar mee. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft voor dit probleem.
MVG
Frank
Bij het opstarten krijg ik de volgende foutmelding:
Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden: System32/DRIVERS/pci.sys
U kunt proberen om dit te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden.
Kies R in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten.
- De opties na het indrukken van F8 werken allemaal niet meer -> computer blijft dan ook hangen of start weer opnieuw op.
- Als ik de computer via de windows XP cd-rom opstart en hij begint te laden in het blauwe schem van de setup net na de melding van (F2 voor automatisch systeem herstel) dan geeft ie de volgende foutmelding:
Er is een onbekende fout <218> opgetreden op regel 1768
D:/sxsp1/BASE/boot/setup/arcdisp.c
setup wordt nu afgesloten druk op willekeurige toets op door te gaan.
Als ik de cd-rom in een ander computer gebruik..krijg ik die melding niet dus aan de cd-rom kan t ook niet liggen volgens mij.
Nou daar ben ik dus mooi klaar mee. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft voor dit probleem.
MVG
Frank