Omdat ik een klein netwerkje op wil gaan zetten met de xbx360 heb ik mijn huidige modem (speedtouch 510) vervangen door een exemplaar met meerdere ethernetpoorten (speedtouch 546). De installatie ging eigenlijk probleemloos, echter, ik kom er nu achter dat mijn uploadsnelheid zowat gehalveerd is naar +/-120 kbps terwijl als ik tussendoor mijn oude speedtouch 510 aansluit ik weer mijn ‘normale’ upload snelheid van +/-210 kbps haal.
Nog wat gegevens:
Ik heb een ADSL Economy abo bij Planet.
Instellingen op de speedtouch 546:
Provider >> Basic
Service >> Router
VPI/VCI >> 8/48
Conn.Type >> PPPoA
Ook frappant is dat het hulpprogje van KPN (ADSL Support Wizard) de Speedtouch 546 niet herkent, maar de 510 wel….?
Ik heb werkelijk geen idee waarom mijn upload ineens zo laag is, terwijl mijn oude downloadsnelheid (+/-680kbps) gewoon gehandhaafd wordt. Iemand die mij mss verder kan helpen? Thanx!!
Nog wat gegevens:
Ik heb een ADSL Economy abo bij Planet.
Instellingen op de speedtouch 546:
Provider >> Basic
Service >> Router
VPI/VCI >> 8/48
Conn.Type >> PPPoA
Ook frappant is dat het hulpprogje van KPN (ADSL Support Wizard) de Speedtouch 546 niet herkent, maar de 510 wel….?
Ik heb werkelijk geen idee waarom mijn upload ineens zo laag is, terwijl mijn oude downloadsnelheid (+/-680kbps) gewoon gehandhaafd wordt. Iemand die mij mss verder kan helpen? Thanx!!