Bestanden als wat te branden?

Pagina: 1
Acties:

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-02 23:06

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hallo, ik heb goolge helemaal doorgezocht, maar ik kon neit kiezen. Ik heb DVDhelp.com al bekeken, maar niks nuttigs over gevonden. Het gaat over hetvolgende:

Ik heb een slome Pc; 200 MBRAm, 40 Gig, 450 AMD K6 etc.
Ik download natuurlijk films, oa Xvid, DivX deze zijn .AVI. Soms download ik ook .MPEG films.

Mijn vraag is nou: Hoe weet ik hoe ik het bestand meot branden? Die van Xvid moet ik gewoon branden op cd, dan is t een XviD-Cd. Hetzelfde geld voor Divx denk k. Kun je dan zelf ondertitelingen ervoor zoeken?

Dat was vraag 1^

Vraag 2 is: Als ik nou een MPEG of AVI videootje heb, hoe kan ik m t beste en snelste branden? Moet ik naar de resolutie kijken, en aan de hand daarvan kijken of t een VCD, SVCD of DVD is etc?
Please help me.

Greetzzz

Salim

Gulfstream G650

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hoe bedoel je; "hoe moet ik het bestand branden"?
Als je het bestand op je PC weer af wil spelen, of in een DivX-capabele DVD-speler, dan brand je hem toch gewoon als data-CD?

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-02 23:06

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ja, maar ik bedoel hetvolgende: Bijvoorbeeld ik heb een Video gedownload, die MPG is. Hoe moet ik weten hoe ik m moet Branden? Want misschien heeft de Verstuurder het bestand geconferteerd naar de resolutie van VCD bijvoorbeeld. Bijvoorbeeld als ik n bestand tegenkom:

680 MB, 25,00 Fps 328X288 Etc. Hoe meot ik zulke bestanden dan branden? Is er een lijst ofzo waar ik erachter kan komen?

Gulfstream G650

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
salimrmaf schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:45:
Ja, maar ik bedoel hetvolgende: Bijvoorbeeld ik heb een Video gedownload, die MPG is. Hoe moet ik weten hoe ik m moet Branden? Want misschien heeft de Verstuurder het bestand geconferteerd naar de resolutie van VCD bijvoorbeeld. Bijvoorbeeld als ik n bestand tegenkom:

680 MB, 25,00 Fps 328X288 Etc. Hoe meot ik zulke bestanden dan branden? Is er een lijst ofzo waar ik erachter kan komen?
ja wat je zelf al aangeeft

www.dvdrhelp.com
www.doom9.org

en gewoon even de basics lezen!