Toon posts:

Is het de goede kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart omdat ik met mn intel expressje van nu (onboard) niet echt feilloos spellen kan spelen zoals F.E.A.R. en Battlefield 2. De volgende videokaart heb ik gevonden:

<<<Asus-site>>>

Extreme AX550GE/TD

PCI-E VPU – ATI Radeon X550 VPU
- ASUS GameFace Live
- ASUS VideoSecurity Online
- ASUS OnScreenDisplay (OSD)
- Hoge-kwaliteit TV-output
- DVI-output voor eenvoudige connectiviteit met digitale platte schermen

Afbeeldingslocatie: http://nl.asus.com/310/images/products/553/553_m.jpg

ASUS Extreme AX550 Gamer Edition

De ASUS Extreme AX550GE is uitgerust met exclusieve ASUS-innovaties en de ATI Radeon X550 VPU, een "echte" PCI-Express oplossing. De Extreme AX550GE biedt volledige ondersteuning voor de PCI Express-bus, de nieuwste PC-industriestandaard voor het leveren van maximale real-time prestaties voor uw graphics-intensieve softwaretoepassingen. Bovendien is de Extreme AX550GE voorzien van diverse innovatieve technologieën, zoals ASUS GameFace Live, ASUS VideoSecurity Online, ASUS OnScreenDisplay, ATI’s SmartShader en SmoothVision. De Extreme AX550GE is een complete oplossing voor de nieuwe PCI-Express markt.

Waarom ASUS beter is?

ASUS GameFace Live voor real-time video/audiocommunicatie.
ASUS VideoSecurity Online voor creëren privé beveiligingssysteem.
ASUS OnScreenDisplay (OSD) laat u verschillende scherminstellingen aanpassen zonder het spel te verlaten.
Hoge-kwaliteit TV-output voor spelen en presenteren op het grote scherm. ASUS GameReplay
DVI-output voor eenvoudige connectiviteit met digitale platte schermen.

Eigenschappen chipset

Aangedreven door de krachtige PCI-E VPU
- ATI Radeon X550
SMARTSHADER ™ 2.0 en SMOOTHVISION ™ 2.1 :
Eigen ATI graphics technologieën bieden een buitengewoon realistische speelervaring
FULLSTREAM ™
Leveren soepel afspelen streaming media, en rekenen af met haperende internet video
HYDRAVISION™
Plug twee monitoren in uw PC en krijg toegang tot eenvoudig te gebruiken mogelijkheden die u helpen meer te zien en meer te doen.
Volledige ondersteuning Microsoft® DirectX® 9 en OpenGL®
Native ondersteuning PCI Express™ x16 lane
(Deze VGA-kaart ondersteunt op aangegeven PCI-E full speed 16X. Bij sommige moederborden draaiend op PCI-E 4/8X-modus, ondersteunt deze VGA-kaart dit niet

<<<kijk op http://nl.asus.com/produc...201&model=553&modelmenu=1 voor meer info>>>

Volgens de MyCom, die m aanbiedt, is het niet zo'n beste kaart om zware spellen mee te spelen, maar de Paradigit beweert dat het een goede kaart is. Omdat ie maar €70 is vind ik het de moeite wel waard om wat uit te zoeken. Wat zeggen julllie? Goede kaart of toch maar een GeForce 6600LE van €110?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-08 11:47

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Wat voor pc heb je? Dat wil zeggen, *past* er uberhaupt een PCI express kaart op je moederbord?

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:59
Kijk inderdaad eens of een X550 (PCIe) überhaupt wel past. Verder moet je bij dingen waarbij je toch al in het budgetsegment bezig bent niet nogmaals bezuinigen. Lager dan een 6600GT/X700Pro moet je écht niet gaan!

^ Wat hij zegt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zoek eens op wat benchmarks van deze kaart. Van wat ik zo vlug even gelezen heb is dit een budget kaart, niets mis mee, maar niets om mee te gaan gamen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Lees ajb even wat reviews, die zijn er genoeg en dan kan je zelf bepalen of deze kaart geschikt is voor je :)

Dit topic is gesloten.